pondělí 10. května 2010

Den 79.

Pondělí

To jsou oni. Noví členové naší domácnosti. :-) Jména nemají. Jsou to prostě mravenci.

Když jsem pořizovala tyto fotky, bylo jich ještě 5. Chvíli na to je Kristýnka hodila ze stolu na zem a trošku se mi tady rozutíkali. Musela jsem je s citem pochytat, abych je nerozmáčkla. Jen jeden byl rychlejší a zdrhnul pod sedačku. Občas chodím a koukám na zem, abych ho náhodou nezašlápla :-).



Toto "mraveniště" jsme dostali od Ježíška. Jen jsme museli počkat na jaro, abychom si nachytali vhodné adepty na umístění do tohoto modrého zařízení. Vypadají vcelku šťastně. Pracují na jedné cestičce a když odpočívají, pouštíme jim tam čerstvý vzduch.

PS: Konečně normální všední den, kdy je Kája ve školce, já byla v práci a odpoledne nás čeká gymnastika...

5. mravenec se našel!!! Uklízela jsem špinavé nádobí do myčky a když jsem ji zavřela, koukám na zem a tam mravenec! Dalo mi sice práci ho nacpat zpátky do mraveniště, ale povedlo se :-))).

13 komentářů:

  1. Jéééa ahá tak už to chápu :o) Já se lekla, že je máš ve spíži. :o))
    Taky uvažuji o koupi...ehm...:oP

    OdpovědětVymazat
  2. To je boží. Já chci takýýýý! Kde se takováhle věc kupuje?

    OdpovědětVymazat
  3. Né jen ,že chováte krásné potkánky,vy jste ještě chovatelky mravenců...supr 8-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to neznám domácí mraveniště!Tak ať vám dobře prosperují! Doufám,že budou další fota, jak vám mravenčí kolonie roste! U nás se objevili za záchodě a velká radost to není! :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi,já si taky myslela,že máte doma nezvané hosty:o).No tak ať se mravenčím pracantům dobře daří.Ti mravenci a jejich píle mi připoměla tyto verše...
    Jdi za mravencem, pecivále,
    pozoruj ho a zmoudříš hned!
    Žádného vůdce mravenec nemá,
    dozorce ani vládce jemu netřeba;
    v létě si ale potraviny chystá,
    o žních zásoby pilně ukládá.
    V žádném případě tě nechci,nemám v ůmyslu nazvat peciválem :o) .

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, nevím, kde se to prodává, ale jistě se to bude dát sehnat přes net :-). My ho dostali darem... Ant artists je na něm napsáno...

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla jsem pořídit Pepovi k vánocům. Mraveniště má prý pomáhat od stresu :o) jenže pak zvítězil jiný dárek. No a já se opět zvu na návštěvu, to musím vidět, pomazlit se :o))))

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, hlavně to mazlení nafotte na blog, at o to nepřijdu :DDD
    Gabi, vidím, že máte taky rádi všeliké potfůrky jako my. Příští týden je u nás výstava terarijních zvířat, moc se celá rodina těšíme.

    OdpovědětVymazat
  9. Gabro děkuju, už jsem dohledala a napsala si jako žádost na dárek k narozeninám:o)

    OdpovědětVymazat
  10. Mraveniště je skvělé!!!
    Prosím o sledování, jak dlouho v něm mravenci přežijí.

    OdpovědětVymazat
  11. Gábi, moc děkuju za název, kdysi jsem o něm uvažovala jako o dárku...pak najednou nebylo pro koho, ale třeba mu zase budu nakonec dárky kupovat a pak budeme mít "modrou televizku" :-))))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle "mravenišťárium" jsem viděla na vlastní oči ... jen mravenců postupně ubývalo. Asi to nebyly typové vhodní na výstavku :-D

    OdpovědětVymazat
  13. No tak to chci taky..ale obácvám se, že pro to nebude mít nikdo pochopení...

    OdpovědětVymazat