středa 19. května 2010

Den 88.

Středa

Aranelka mě včera zapojila do hry ještě jednou :-). Tímto jí děkuji a chválím její vybranou fotečku plnou lásky...

A jelikož si pravidla upravila i ona, učiním tak i já a vybírám fotku Kristýnky, aby jí nebylo líto, že včera byla Kája :-). Je to jedna z mých nejoblíbenějších fotek. Taková, kterou jsem si dala i do rámečku na poličku. Září z ní moje sluníčko a přesně takhle já ji vidím... Kéž by jí ten úsměv na rtech zářil stále!



A tohle moje sluníčko jsem dnes pozorovala v MUMové školičce. Začíná se čím dál tím víc zapojovat do hry. Větší děti ji berou do party a opatrují... Asi přišlo nějaké další vývojové období či co. Projevuje se ale také častým prosazováním si své a ječením na celé kolo! JJ, u nás je teď veselo :-).

Jinak počasí nestojí za nic :-(. Opět prší. Nás to otravuje, ale když vidím, co se děje na Moravě, je mi smutno :-(((. Tohle jaro je fakt naprd!

A ještě jedna milá zpráva! S miminky se teď roztrhl pytel!!! Včera ve 21 hodin se mé spolužačce z VŠ narodila holčička Christinka (3,3kg a 48cm). Přejeme jí hodně zravíčka a štěstíčka a těšíme se na fotečky!!!

3 komentáře:

  1. Opravdové a zářící sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  2. Miloučké Sluníčko Kiki :o)
    To počasí nic moc tedy, ještě, že jsem pořád v práci

    OdpovědětVymazat
  3. Jo..je to zajímavé vývojové období..negativismu:-))Ovšem proti tomu pubertálnímu má tu váfhodu, že negativní batole uneseš aje ještě roztomilé:-))))

    OdpovědětVymazat