pondělí 3. května 2010

Den 72.

Pondělí

Ráno mě probudila tato krásná sms: "Ahoj, přeju krásné květnové ráno :-). Jmenuji se Jonášek a narodil jsem se cca v 5:15 hod. Jsem pěkný cvalík, zatím kliďas. Vážím 4050g, měřím 50cm. Všechny vás zdravím a jsem moc zvědavý na brášku."

Mojí kamarádce Zuzce z Brna se dnes narodil druhý klučík. Už se nemohla dočkat, až vykoukne... Tak se dnes ráno přeci jen dočkala :-). Zuzanko, Igore a Tadeášku, gratulujeme Vám k narození dalšího malého Trnky! Přejeme Vám, ať je to hodné a spokojené miminko!!! A těšíme se na fotečky a podrobnosti z porodu (nějak nechápu, jak mohla Zuzka, která měří sotva 1,5 metru porodit 4kg kluka! :-))...

A další dobrá zpráva byla, že mě přestalo bolet jako zázrakem v krku!!! To je vám úleva. A tak jsem ani k doktorce pro atb nešla.

Místo toho přišla na kávičku teta Míša. A Kikča slítla na ústa a má pěkně nateklou pusinu...


V poledne se mi nepodařilo dát Kikču spát (teď si to dost vyčítám, neboť tu jen řve...), a tak jsem napsala tetě Aranelce a konečně nám vyšlo to dlouho plánované kafe!!! Byla jsem zvědavá, jak bude reagovat na myšáky... Myslím, že měli úspěch :-DDD.


A zde je Kikča a její dnešní výtvarný projev. Docela se to začíná podobat obličeji :-).


A večer jdu zase schůzovat... :-)

6 komentářů:

  1. Krásný den! Společné kafe závidím:o)

    OdpovědětVymazat
  2. já víám to kafe taky závidím..mám slíbíno už dlouho:-((

    OdpovědětVymazat
  3. A já zas závidím ty myšpulíny :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Misáčci krásný.Fajn, že už je líp.

    OdpovědětVymazat
  5. Vezmu to pěkně popořadě:
    -blahopřeju k miminku :-)..nedá mi, abych se nevyjádřila k porodní váze, neboť já se svými cca 160cm a 50kg jsem rodila děti o váze 4,10Kg a 4,40kg, musím ti říct, že to je sakra dřina, ale fakt to jde :-)))))
    -myšáčci jsou parádní, asi bych se i dokázala překonat a možná bych je i pomazlila
    -a prosím, poraď, jakým kouzlem jsi se zbavila bolení v krku, byla bych vděčná za stejné kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzlo - no, jsem si odchrchlala až z paty to snad bylo :-D. Byl to hnus, ale ono se mi po tom ulevilo!!! :-). A také cucám pastilky od Vincentky (také se mi po nich spouští nosohltan, ale mají vitamín B5 a to způsobuje hroznou žravost... :-)).

    OdpovědětVymazat