pondělí 31. května 2010

Den 100.

Pondělí

Dnes jsem se konečně dostala k tomu, abych nahlásila reklamaci do Baumaticu... Zlobí nás varná deska a já to stále odkládala... Také reznou nerezové dveře od myčky! Fakt kvalita :-(.

Megan má falešnou březost, takže mě opět v noci probudila a já netušila, zda jen "rodí" nebo se jí chce ven... Asi měla zrovna poslíčky, takže jsem se vyhrabala z pelíšku naprosto zbytečně. Tahá teď všechny hračky, co najde a kojí je... Také si staví různá hnízda. Jsem si myslela, že alespoň na stará kolena jí to pustí!!!

A Kája, ta má teď extra plačtivé období. Asi nějaká předpuberta či co. Ale na gymnastice jí to dnes zase šlo moc hezky. Umí už i hvězdu...

Ještě měsíc a jsou tu prázdniny! Za 18 dní končí MUM a za měsíc i gymnastika... Co já budu přes ty prázdniny dělat???!!! Asi se budu strašně nudit :-D. Ale už se na to moc těším...

A pár sobotních... Dnešní hromadné foto na gymnastice dodám...






6 komentářů: