neděle 16. května 2010

Den 85.

Neděle

Babička si ráno přijela pro ty mé dvě "Tyranky" :-). Vzala je na krám krmit zvířátka. Tak jsem jí vděčná, neboť jsem měla čas holkám probrat skříně. Zjistila jsem, že teď obě o kus poporostly...

Manžílka nechávám spát. Mám radost, že se mi tu nikdo neplete pod nohy :-).

A asi si půjdu vychutnat horkou koupel... Odpoledne nás s AndyPan čeká Polská krev v Karlíně. Už se těším. Chtěla jsem vzít i našeho taťku, ale on pro kulturu nemá moc pochopení :-).



Když jsme usedaly do 13. řady v Karlínském divadle, narodily se tetě Evě "dva míčky" :-). Když jsem si po skončení operety přečetla přeposlanou SMS, měla jsem z obou nedělňátek ohromnou radost! Tak Verunko (2,2kg) a Šimonku (2,98kg), vítejte na tomto světě a ať se vám tu líbí... To z vás bude mít sestřička Lucinka ohromnou radost, až si vás rodiče přivezou domů :-). A ve středu se jim má plánovaně narodit bratránek Matěj... To budou mít v rodině veselo :-).

Jinak jsem moc ráda, že jsme s Andy za kulturou vyrazily. Stálo to za to! Jen nás pobavila jedna babička, které 4x za sebou zvonil dost dlouho a nahlas mobilní telefon. Pak to už nevydržel jeden pán, který seděl před ní. Telefon jí vzal a vypnul zvonění :-).

8 komentářů:

  1. Tak si to holky pěkně užijte:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Horká koupel v tomhle sychravém počasí, děti šťastné někde pyč s babičkou, uklizené skříně a vidina příjemně stráveného večera...to zní víc než příjemně :-) ! Přeju ti to:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neděle jako ze žurnálu. Krásný zážitek v Karlíně, přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moooc gratulujeme rodině H. k miminkům! Míry jsou krásné! Těším se, až jim nakouknu do kočárku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zážitek byl skvělý..tím víc, že jsem ani tolik nečekala..a ta babča chudák byla dobrá..ten pán jí ten mobil vzal i snad proti její vůli:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je vydařená neděle! :o) Mimouškům hodně štěstí do života!
    A kulturní zážitek musel být bezva - a ten mobil... co dodat - chudák babča. :oD

    OdpovědětVymazat
  7. Jéjda, to budou naši sousedé? uvidím pomazlím? Jinak mi babči líto není, jen do ní :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Sousedi od babičky :-) - z druhého konce HP.

    OdpovědětVymazat