úterý 4. května 2010

Den 73.

Úterý




Padla na mě divná nálada... Takový divný pocit nejistoty... Do února dlouhá doba, ale já už teď přemýšlím, co bude nebo nebude...

Aleš byl celý den doma, pracoval na PC, a tak jsem se věnovala holkám. Četly jsme knížky, vyráběly přání pro Jonáška... Mazlily myšáky... A každou chvíli jsem utíkala do ložnice s knížkou a unikala tím mimo realitu :-).

Byla jsem ráda, že můžu jít s hafušou ven a fotit si kytičky. Prostě vypnout. Dokonce mi nevadilo, že prší...

Užívala jsem si dnešní přítulnost Kristýnky. Ona se naučila dávat takové něžné pusinky a ten její úsměv a šibalská očička k tomu...

Pozorovala jsem Káju, jaká je z ní velká holka. Dostávaly mě její průpovídky... Jen by holky nemusely tak pištět a předhánět se... Už aby byl pátek a Kája byla prohlášena za zdravou :-). Je fajn si je užívat, ale...

8 komentářů:

  1. už odkvetlá pampelička? tady jsem ještě nezahlédla.
    Krásně vyfoceno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, asi to není vždycky taková idyla, ale to, že bývá Aleš přes den doma, to ti tedy závidím. My se potkáváme až večer a to ještě ne každý den :-(
    Nejistotu chápu, mívám to taky čím dál tím častěji...

    OdpovědětVymazat
  3. Nálada nenálada, fotky máš zase krásné! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, u vás už odkvétají pampelišky a já čekám až nám za plotem rozkvete s nima louka :)
    Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Stavy nejistoty taky znám...ale určitě sama víš, že jak příjdou, tak zase odejdou ;-).
    My už u nás taky foukáme odkvetlé pampelišky :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Moje stavy , gábi..jsou taky lahůdkové..ale ty jsi sluníčko..odejde to zase..jse si jistá..

    OdpovědětVymazat