středa 5. května 2010

Den 74.

Středa

Príma Radka, kamarádka, co všechno ví... :-) Radka není kamarádka ze školních dní, ale z gymnastických tréninků. Potkala jsem ji po letech s kočárkem, jak šla z poradny od naší pani doktorky. V kočárku měla tehdy měsíční Elišku. Pak jsem zjistila, že Eliška je narozená ve stejný den, jako naše Kristýnka :-). A slovo dalo slovo a já jsem naší tetu Radku zapojila do MUMu. A on už to byl v dubnu rok!!! Letí to...

A Kikinka, ta ji má jako druhou mámu :-). Chodí k ní na hlídání, když máme gymnastiku a když se učila mluvit, byla teta "Bradka" (jak jí říkala Kája) prostě druhá "mamí".

A tahle teta dnes dorazila na návštěvu s kastrolem plným dobrot :-). Dali jsme si oběd (taťka trávil opět celé dopoledne doma), a pak celé odpoledne kecaly a mlsaly... Jsem ráda, že mi tu zpestřila táhnoucí se den.



Aleš jel po obědě do práce, moc daleko nedojel. Volal mi od Sibřiny, že mu dojelo auto :-(. Jooo, to nebude asi levná sranda. Ještě že si mohl půjčit moji kytičkatou nádheru. Jen nevím, zda s ní nebudeme muset jet i k tetě do Orlických hor. To by nebylo moc pohodlné cestování...

A abych zpříjemnila manžílkovi jeho "nepovedený" den, uvařila jsem mu "zbojnický kuřecí steak" s hranolkama... Snad mu přijde k chuti :-).

PS: Radku takhle "zkrášlila" Kája :-).

4 komentáře: