pátek 21. května 2010

Den 90.

Pátek

Zítra nás čeká dětský den v Pet Center Extra. MUM byl osloven jako "zajišťovač" zábavy pro děti, a tak budu mít službu. Mám za úkol malovat dětem obrázky na obličej. Musela jsem trénovat, abych věděla, s čím se mi bude nejlépe pracovat... Tak snad se to bude dětem líbit a nebudou se tvářit jako Kája :-D.





Odpoledne jsme strávily ve společnosti M8 a Natálky. Kája pak chtěla ven, a tak šla s tetou Radkou. No a aby toho teta neměla málo, šla i Kikča... :-))). Ještě že já mám tak hodné a ochotné tety. Mohla jsem v klidu uvařit a upéci makovník...

Aleš šel zapíjet opět dvojčátka a jejich bratránka, který se narodil ve středu (maj to chlapi hrozně náročné, co??? :-)))) a já tu sedím, pročítám blogy a zjistila jsem, že jsem "hru" vůbec nepochopila :-D. Díky Vlkovi už vím, že to má být 10. fotka z alba jako takového :-). Jenže já bych ji neměla ani jak naskenovat, a tak když mě Katka opět zapojila do hry, vybírám fotku vzpomínkovou. Ani jsem ji nefotila já, ale mám ji moc ráda. Je na ní přesně 4 týdny stará Karolínka. Vážila v té době 2700g a měřila necelých 50cm :-). Králíček náš malý... Já už si ani neumím představit, že byla tak malinká. Naše společné štěstí...

10 komentářů:

  1. Hello Kitty je perfektní :-)
    Motýlek taky, jen kdyby se trošku usmál...
    Jsem zvědavá, co zítra vymyslíš těm mým zvířátkům.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc hezké a dětem se to určitě bude líbit.A inspirace veliká je pro mě ten makovník, asi také něco spáchám:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kde hledáš inspiraci.., nedávno mě poprosily holky z našeho MC, jestli bych nemalovala děcka na Den dětí..chtěla bych jim pomoct..tak snad to nebude fiasko :-O

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi šikula nápaditá :-)a zítra si to pořádně užijte.

    OdpovědětVymazat
  5. V MUM byl kalendář s fotkama, tak jsem si vybrala pár jednoduchých malůvek, aby si mohly děti vybrat (www.malovaninaoblicej.cz). Berušky jsou můj vlastní výtvor (pro ty, co si nebudou chtít nechat malovat na obličej) a Hello Kitty prostě nesměla chybět. Inspirovala jsem se skutečnou plastovou Kittynkou, co máme doma :-). Ještě zkusím dát bílý obličej... Jo, to bude něco!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, jsi šikovná malířka. Holčičkám to sluší :)
    Tak ať se vám zítřek vydaří!

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi, to malování se ti povede. Je vidět, že jsi talentovaná.
    Karolínka je na fotce malinkatá. Ještě že máme takové fotovzpomínky, že?
    Pěkný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To malování je super, jsi šikulka!
    No vidíš, to mě vůbec nenapadlo, ani jsem nikde nenarazila na informaci, že jde ve hře o papírové fotky a klasická alba. Tak snad příště...Fotka s malinkou Karolínkou je nádherná:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Víla všema směry :o) No a fotka maličké Karolínky je hřejivá plná důvěry, tak to má být

    OdpovědětVymazat