čtvrtek 13. května 2010

Den 82.

Čtvrtek

Kikča jela s tetou Míšou na výlet. Já zůstala doma s tím, že uklidím... No, za půl hodiny se vrátí a já tu sedím u PC a čtu blogy...



Hlásím, že máme -2 mravence. Včera byl jeden mrtvý, tak jsem ho vyndala. Večer přijela mamka. Ukazovala jsem jí mraveniště a zjistila, že tam jeden chybí! Vůbec jsem netušila, komu a kdy mohl utéci. Ale prostě nebyl. Ráno volá Aleš: "Támhle běží mravenec!" Chápete to? On si tady putoval po kuchyni... Tak jsem ho vzala s tím, že ho vrátím, kam patří. Donesla jsem Alešovi mraveniště, připravila mravence a on, blázen jeden, skočil dolů... Bylo mu osudné kafe, které jsem chvíli před tím uvařila manžílkovi k snídani :-(.

Jsem zvědavá, jak dlouho nám ti mravenci vydrží :-(. Netušila jsem, že to s nima bude tak akční :-))).

Mám ráda neplánované akce :-).

Ve školce jsme potkaly Lucku s Emičkou a Vitkorem. Společně jsme jeli na daňky, a pak na zmrzku :-). Fajn akce.

A když jsme venčily Meganku, potkaly jsme strejdu "dědu" od tety Aranelky a pozvaly je k nám na mravence :-). Jasně že jsme jim k tomu uvařily i kávu. A dokonce dorazil i taťka brzy, tak jsme probrali téma nám blízké... Toho Němce, jak našim babičkám schovává ty věci :-))). A teta se vyřádila s potkaňátky... Ani jsem nevěděla, že jich doma máme tolik :-D.



A Kristýnka se neustále ptala tety a strejdy, kde že maj tu Holy... A když se dozvěděla, že může jít venčit Holynky, to vám bylo radosti!!! Skákala metr do vzduchu snožmo a křičela: "Jů, jůůů!!!" A toho pláče, když jsme šly domů...




A také dnes proběhlo rychlofocení Toníčka. Zde ukázka, jakého pěkného vnuka má "děda" Pepa a teta Aranelka :-).

11 komentářů:

  1. Téééda, Kiki to moc sluší, Víla má vkus :o) určitě neoblíkal Dušan Chrástek že ne :o)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda teto, jsem si musela doplnit mezery ve vzdělání! Jsem nevěděla, kdo je Dušan Chrástek!!! :-) Tak jsem si ho vygooglila... Oblíkal Next, aby tetě nedělala v kavárně ostudu :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Se tu bavím...prej -2 mravenci. Hele to se to s králíkem ani s dogou nestane. :o)))
    Jen, aby ti ti případní běženci nedotáhli kámoše...:oP jsem o tom viděla takový horor :oPP

    A Kiki je krasavice. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt srandovní ..... to s těma mravenceme...... a mooc chválím malou modelku, taky mě hned její krásný modýlek uchvátil :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ti mravenci mě fakt dostávaj do kolen :) A já je tady minulý týden honila se sprejem v ruce....se teď stydim :)

    OdpovědětVymazat
  6. No vy si žijete..a já nic..čiumím, tu do knih...!!:-(((

    OdpovědětVymazat
  7. My si to užijeme v neděli, neboj!!! A spojíme to i se studiem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máte to akční:-)
    Moc pěkné fotky, všem to na nich ohromně sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Next moc sluší a mravenci a myšáci jsou bezva. A já někdy "uklízím" naprosto stejně a jak je mi pak dobře :-))))))

    OdpovědětVymazat
  10. Asi sem vůbec nepatřím. Mravence likviduji sprejem, myšáků se bojím:-) Ale fotky jsou krásný:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný den jste holky a kluci měli! Fotky kouzelné!

    OdpovědětVymazat