úterý 25. května 2010

Den 94.

Úterý

Nevím co se stalo, ale přepadl mě pracovní zápal :-). Začlo to už ráno, kdy jsem se rozhodla, že pojedu nakoupit do Globusu.

A co je na tom nejvíc divné, já si to nakupování užila!!! :-) Kristýnka byla hodná, spokojeně seděla v košíku nebo chodila a nosila mi věci s dotazem, zda tohle chci nebo ne... Když jsem řekla, že ne, tak to šla dát na své místo...

Vybrala jsem takové originální přání pro novomanžele, dárečky a blahopřání pro dvojčátka. Také něco malé Lucince, aby jí to nebylo líto, že dostávají jen miminka... Sobě jsem koupila barvu na vlasy (teď jen, kdo a kdy mi ji napatlá). Vzpomněla jsem si, že nám došly ponožky, takže jsem vzala několik balíků různých velikostí (od Kikči až po maminku)... Ani na tatínka jsem nezapomněla! Ten dostane suchary a pomazánku, co má rád :-D.

Užila jsem si ten prázdný nákupáč, plné regály a čerstvé zboží :-).

Celou cestu domů Kikča nezavřela pusu. Když jsem zaparkovala a otevřela dveře, že vystupujeme, dělala, že spí :-))). Ona byla ale tak přesvědčivá! Ani se nezasmála a jak dlouho to vydržela :-D. Začíná si dělat legraci... Pak mi pomáhala vynášet nákup. Silák je to :-).

Doma jsme společně vyčistily myšáky, vypraly prádlo (opomenu, že mi Kikča vypla pračku v půlce) a chystáme se luxovat (zvláště tu okrasnou sedmikrásku, kterou mi tu rozcupovala na tisíc kousíčků)...

Byla bych ráda, kdyby mi ta energie vydržela do večera :-))).

Karolínka dnes ve školce spinká. Zkoušela na mě, že vůbec nechce jít do školky, ale pak tam s úsměvem zaplula... Od 15 hodin mají ve školce klauna, tak si chystám foťák a budu fotit...

Dnes odpoledne přišel do školky klaun...






Součástí odpoledne bylo i pasování předškoláčků do řad školáků... Zde pasovaná Míša s maminkou a sestřičkou :-).


Lucka (LEVA) a Viktor. Viktor má úžasné nosítko, ušité na zakázku... Paráda!


Šibal Vojta. Třetí dítě naší šéfové z MUMu :-)...


Kájinka. Trhala raději sedmikrásky, než aby tajtrdlíkovala s klaunem... Holt to tak někdo má... :-)


A to je kytička pro maminku...


Ze školky jsme jeli ještě na chvíli na hřiště s Luckou, Emmou a Viktorem. Kája přišla s tím, že jí bolí prst :-(. Má ho ošklivě podebraný. Tak nám teta Lucka poskytla první pomoc (zapůjčila mastičku a dala kuličky...). Snad bude zítra lépe.

Kristýnka a Viktor :-). Jsou kouzelní... Mám fotku na tom samém místě před rokem :-). Budu muset dohledat...

12 komentářů:

  1. No to je paráda, že si užíváš i práci .. .to to pak jinak ubývá pod rukama :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou asi erupce, u nás se taky gruntuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takový zápal bych taky potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Luckou, asi erupce, taky makáme. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, minule to bylo v září (ať se ti líp hledá :-) )

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi,ta řechtající nebo odpovídací fotka mě dostala...ta neskrývaná radost dětí...A nosítko je moc pěkný.Jak velký-malý je Viktor?
    Jo a u nás pracovní zápal skončil úderem půl noci v neděli:o) .

    OdpovědětVymazat
  7. Zápal nemám..mám depku...ty sluníčkové fotky závidím...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Miško, Viktorovi bude 2,5 a může mít tak cca 12kg maximálně. Tohle jsou fajn nosítka i pro větší děti. Prostě nosíš, dokud uneseš :-))).

    OdpovědětVymazat
  9. Skoro 2,5 roku, 12,5 kg, 92 cm.
    Zatím unesu :-) a ještě dlouho asi budu muset, kočárek mě jednak nebaví a jednak mám problematický loket, tak toho moc nenajezdíme...
    Akorát tedy většinou na zádech, takhle je ta hlavička už moc vysoko.
    Nosítko je www.skaldino.cz, ale z českých je ještě www.petitepanda.net nebo www.bluebear.cz
    Problém je s časovou dostupností, všechny se šijí na objednávku, tak se buď zařadit na čekací listinu nebo číhat na nosítko z druhé ruky...
    (Edit, minule tam byla blbina ;-) )

    OdpovědětVymazat
  10. Gabro, to jsou tak krásné fotky :-) Já tu moc komentáře nepíšu, páč nečtu od začátku, ale zírám na ty fotky :-)
    Jo a mně se líbí spíš ten pes, než klaun :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Leva,děkuji za odpověď :o).
    Já něco zháním pro mimíse až do těch 18m,podle toho kdy začne chodit :o).

    OdpovědětVymazat
  12. No Vílo, bydlíme kousek tak až dogruntuješ jsi vítána :o))) fotky opět překrásné a kytička od Káji

    OdpovědětVymazat