neděle 2. května 2010

Den 71.

Neděle

Kristýnka
Všimla jsem si u Kikči, že má zvláštní úchylku... Když se jí dostane do ruky papírový kapesník, udělá si z něj malou kuličku a tu si strčí do pravé nosní dírky. Jinak tomu není, když si hraje s modelínou. Dnes jsem jí opět lovila "zeleného" holuba z nosu. A můžu jí to vysvětlovat horem dolem, že do nosu se nic nestrká!!!

Karolínka
Káje je líp, už se ptala, zda jde zítra po "O" nebo po "SPA". Už teď je mi zle, když si představím, že budeme celý týden zavřené doma...

Aleš
Tomu už je o hodně lépe a musím ho pochválit. Uvařil, uklidil... Jen už to zase není poznat - jídlo snědené, na zemi drobky :-). JJ, alespoň vidí, proč mě tak ničí jeho dotaz, když přijde večer z práce: "Miláčku, cos tady celý den dělala?" A vysvětlujte mu, že jste se nezastavila, jen už to jaksi není poznat... Teď vidí... Ale stejně se příště zase "trapně" zeptá :-D.


Včera jsem byla přesvědčená, že se bez atb neobejdu. Teď je mi líp a zahrávám si s myšlenkou, že bych to zvládla i bez nich... No, udivíme ráno.

Babička Vierka
Přišla se na nás podívat a donesla melouna! To vám byla mňamka. Lepší než čokoládičky a jiné sladkosti... Také vykoupala holky a je to prostě fajn tchýně :-).

Balkón
V truhlíku nám vyrostl kaštan! Naše podzimní dekorace zapustila kořeny :-). Holky si tam zasadily i fazole, které si donesly od babičky Vierky. Jo, prostě blázinec všude, ale máme radost, že to tak pěkně roste :-).


Gymnastika
Kája chtěla ukázat babičce, jak umí placku a provaz. Co dělá Kája, musí i Kiki... A tak jsem zůstala nevěřícně koukat, že mám doma dvě "hadí ženy", ne jen jednu :-D.

5 komentářů:

  1. neskutečné :)
    jsou moc šikovné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To mi hlava nebere cos jste dokázaly za půl roku cvičení. No super a já se snažím taky být ta super babča, jenže já tam vždy k ovoci hodím tu čokoládu, budu muset na sobě zapracovat ach jo

    OdpovědětVymazat
  3. No teta, nevím, nevím... Kikina byla na gymnastice všeho všude 2x a udělá to samé, co Kája za půl roku :-D. Pravda je, že nenapne tak pěkně špičky :-). Ale jo, holky to jsou šikovné... Obě.

    OdpovědětVymazat
  4. No fakt....máš doma dvě hadičky :-)))

    OdpovědětVymazat