sobota 22. května 2010

Den 91.

Sobota

Dnešní den se moc vydařil... Děti spokojené, počasí nám vyšlo na 1* a ještě se mi povedlo udělat pěkné fotky a udat holky :-). Spinkaj u tety Míši s Natálkou.








Kikuška se během akce prospala na babičce, a pak se nadlábla...


A odpoledne jsme trávili u babičky Vierky... Vendy mi ráda zapózovala :-).



8 komentářů:

  1. Ale ty pekne fotky sem take das, ne? :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi,
    to je fajn ale foto chybí :o) :o( !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nebojte holky... Ještě přidám další :-). Je jich hrozně moc. Já malovala na obličej, akci fotila převážně Míša. Já se vyřádila pak na dětském hřišti a fotila Vendy...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné malůvky Vílo, nejvíc se mi líbí ten malý Mišáček :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke krásnému dni! Malůvky úžasné a podle fotek byl den na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné malůvky, jsi šikula:-) Je vidět, že jste měli prima den.-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rostou u vás nějak moc krásné ženské...:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekne fotky, ... ted uz vim, proc jsme na ne musely cekat :-)

    OdpovědětVymazat