neděle 28. února 2010

Den 8.

Neděle

Bolí mě nohy, spát jsem šla ve 3 ráno, ale s tak krásným pocitem...

Všechna ta dřina a vynaložený čas se vyplatil! Je nádherné, když ze všech stran slyšíte chválu...

Zvláště ten večerní ples neměl chybu. Měl končit v 1 ráno, ale pro velký úspěch jsme ho protáhli do půl druhé...

Krom gratulací se ke mně dostalo i přání, ať se to opakuje minimálně 1x do roka!



Z bytek dne jsme uklízeli a domů mi přijela pomoct Lucka (Leva) s počítáním kasy... Dnes si dám asi noční :-).

7 komentářů:

  1. Jen bych ráda upřesnila, že to na stole NENÍ pivo :-)
    Gábi, vykašli se na to a jdi spát. Dobrou.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, bylo to skvělé!!!!!Škoda, že jsme večer nemohli ale ta dětská část neměla nejmenší chybu. Hezké zpěvačky pěly a bavily děti i dospělé. Chválím při výborném vínečku v dolní části - projekci! To byl skvělý nápad, který ocenili rodiče trošičku odrostlejších dětí :o)
    A i díky tobě a dalším šikulkám se člověku v HP žije skvěle. Děkuji a pěkné pozdravení všem !!!
    P.S. no a taky Vílo k nám přitančilo Šárče, víš a já poznala AndyPan :o))) Moc jsme zubem v tom mumraji nehodily ale však já ještě neumírám :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak gratuluji!!! Jsi sikula,... ale ani jsem nic jineho snad necekala, ... ty jsi proste super organizatorka. A jsem rada, ze tebe samotnou to tak tesi

    OdpovědětVymazat
  4. I já ze srdce gratuluji - není nad to, když vynaložená dřina, přípravy, lítání ... sklidí uznání :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji, nejlepší odměnou je stejně dobrý pocit a ten zjevně přišel. Takže super:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No taky opožděně gratuluju a doufám, že tě bolí nohy z tance a ne z toho jak ti po nich šlapali tanečníci. ;o)
    A na fotky se určitě těším. Moc.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano..momořádně se ples vydařil...my tedy viděli jen ten dtský....a poznala jsem aranel....bez nápovědy..měla jsem takovou radost:-)))

    OdpovědětVymazat