středa 24. února 2010

Den 4.

Středa

Erupce na slunci...

Dnes mám dost. Opravdu jsem vyčerpaná a moc mi to nemyslí...

Včera jsem přišla domů vlastně už dnes (v půl jedné ráno). V bytě tma, jen televize v ložnici hrála a já slyšela Aleše pravidelné oddychování. Tak jsem byla docela i ráda, že nebudu poslouchat něco o našich "schůzích" v MUMu. Když jsem si zula boty, přišla mě s úsměvem přivítat Kristýnka se slovy: "Ahoj, táta š-ššššš!" :-) Tak jsem se pobavila a šla jsem si k ní lehnout.

Včera jsme s holkama připravily obě tomboly. Zítra budu dodělávat zbylé ceny, které jsme dnes získaly. Myslím, že máme na co nalákat...

Ráno vstával Aleš už v pět hodin a Kikča se přidala :-(. Pak mi Irča pohlídala Kikču a já jela s holkama do školky. Pak šupky dupky do MUMové školičky... Dnes byla i ta školička náročná. Děti rozjívené, Ondra dnes tak trošku škodil... Pak vyvenčit psa, dát v MUMu oběd a čekat na PPL, který dovezl brusle pro Káju a Nancy. Potom jsem skočila do auta a jela za Kájou Klímovou kvůli občerstvení na ples. Dávaly jsme dohromady seznam, co kde koupíme. Kikča mi usnula v náručí, když jsme procházely sklad (a teď mám tak namožené ruce, že i psaní na PC mi dělá problémy)...

Ve 3 už jsem musela být v naší školce, kde probíhal den otevřených dveří. Čekala jsem, že si promluvím s pani ředitelkou, ale ta tam bohužel nebyla. Prý to nepovažovala za nutné. Kdokoliv se mohl podívat, jak to ve školce vypadá a kdo bude mít zájem, má přijít až na zápis. No, přístup pani ředitelky se mi moc nelíbil :-(. Je tam od září nová a já jestli jsem ji viděla 2x, tak to je moc.

Moje naděje, na umístění ve školce, slábne...

Ze školky jsme frčely koupit něco k jídlu, a pak na gymnastiku. Tam to také stálo za to! Je den, kdy se všichni snaží a je radost se jim věnovat. Pak jsou dny, kdy nevěřím vlastním očím a přijdou mi, že chodí cvičit snad týden... Tak zrovna takový den dnes byl. Prostě erupce na slunci a basta!

Doma na nás čekala moje mamka. Aleš rychle uvařil večeři z toho, co jsem dovezla domů a teď jsem zralá padnout a spát. Ale musím ještě stáhnout fotky, dořešit maily...


5 komentářů:

  1. Jo, erupce dnes tedy opravdu jsou, mohu potvrdit. Ale Ty jsi toho zvládla za ten den strašně moc, což tedy obdivuji. Je smutné, že některé ředitelky mají ke svým povinnostem takový přístup, ale to asi nezměníme. I když zamrzí to.
    Přeji dostatečný potřebný odpočinek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, děkuji... Mrzí mě, že teď nemám čas ani sílu číst jiné blogy. Až bude po plese, tak to doženu :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, tak to jsi makáč, že jsi neumřela už někdy po obědě! Ale ples už se blíží a pak už bude jen pohoda a dobrý pocit z dobře vykonané práce. :o) Držím palce a posílám energii!!!

    Ale jinak s těma skutečnýma erupcema na slunci tě zklamu - podle spaceweather.com dneska pouze dvě malilinké skvrnky na slunci, jinak nic. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Dyk říkám, je to Víla, jiná by to nedokázala :o)
    Na plese a po plese bude líp

    OdpovědětVymazat
  5. takyse těším, jinak í nkafe nevytáhnu a to slíboila, že si přečte můj elaborát anajde mi chby..dnes to vytisknu:-)

    OdpovědětVymazat