neděle 21. února 2010

Den 1.

Neděle

Juchůůů, na dnešní blogování jsem se těšila... Ráno mi k tomu svítilo sluníčko a při venčení jsem se zaposlouchala do zpěvu ptáčků... Takový ten pocit, že brzy přijde jaro!

Mou dobrou náladu mi tak trošku kazil Aleš, který nechtěl vylézt z pelíšku a já už nevěděla, na co ho vylákat... Pak jsem si najela na můj první den blogování z roku 2009 a musela se smát! Byla sobota a já se rozčilovala nad tím samým. Po roce je rozdíl v tom, že je dnes neděle :-D. A tak jsem se na buzení vykašlala a flákala se u PC. Našla jsem si recept na Tchýnino výtečné kuřecí s tatarkou a dala se do vaření oběda. Přikládám svou vlastní fotodokumentaci :-). S vařením aktivně pomáhala i Kája. Zjistila jsem, že není třeba kupovat drahé kreslící destičky. Stačí zapékací miska a kousek másla... To bylo radosti. Namalovala, smazala, namalovala, smazala... A pak si na tom i pochutnala :-).

Po obědě jsme vyrazili všichni na procházku. Moc jarně už to ale nevypadalo. Všude mokro, velké louže, foukal vítr... A tak jsme to neprotahovali. Psíci se vyvenčili, potkali jsme souseda, jak vozí jejich nový přírustek do rodiny (Káju to hned zajímalo - jak to, že vozí kočár, když dřív venčil jen psa??? Tak jsme rozebírali, kdo malého Marka porodil a kdy... :-)).

A teď tu máme jednu malou nevyspalou protivku a jednu velkou, která si nechce uklízet pokojíček...







Tak vítejte všichni na mém novém blogu a doufám, že se Vám tu u mě bude líbit :-).

6 komentářů:

  1. Moc jsem se těšila na tvůj nový blog. I když venku nic moc, tak tady je útulno a i krásně uvařeno i jakousi tchýni musíme pochválit ale hlavně šikovnou kreativní Káju a tebe.
    No a já koukám jsem asi první komentář :o)
    P.S. Nového souseda už jsem taky viděla, taky jsem byla překvapená jak je toto možné :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný první příspěvěk :)
    recept zkusím..
    V brně dnes bylo celý den sluníčko, hned to vypadalo alespoň trošku jarně - pokud měl člověk bohatou fantazii ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hurááá, Gabérko pokračuje, mé oblíbené čtení bude stále tu!!!:) Recept vypadá výborně, také vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro jsem také cítila, blog je krásný,gratuluju k jednomu roku...

    OdpovědětVymazat
  5. tchýnin kuřecí taky dělám, z mimibazaru, vi´d? moc dobré..jenže ty to máš hezčí s tím malováním:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju jak jste aktivní, přeju hodně úspěchů v příštích 365 dnech:-)
    Recept určitě vyzkouším, vypadá zajímavě a hlavně - jednoduše:-)

    OdpovědětVymazat