neděle 28. února 2010

Den 7.

Sobota - PLES

Sedmý den mého blogu II. mi přinesl štěstí! Ples (oba plesy) se vydařil nad očekávání všech... Zvláště toho mého!

Probírám teď 1000 fotek a doplním a dopíši později...

Tak jsem se tím vším tak nějak prokousala... Doufám, že fotky budou mluvit samy za sebe :-)

Omluvte pomíchané pořadí...

Schválně, kdo pozná Aranel a jejího Pepu, Andypan se Šárkou a mojí maličkost, jak tančí :-D... Tak příjemnou zábavu při sledování fotek :-))).






















A zde živá ukázka:

Dětský "královský" ples - Martina a Kristýna

Na večerním plese jsem si užívala pocit "být krásná". Za posledních několik let na mateřské mě všichni znají jako sportovně založenou mamku, která nosí kšiltovku a crocsky... Člověku pak udělá dobře, když jde jednou za "dámu" a líbí se :-). A ještě když vám to všichni říkají... Jooo, já si ten ples prostě užila se vším všudy!!!

Jen mi tam chyběl Aleš :-(. Byl na dětské části plesu a staral se o holky. Ty si vzala na noc babička a on řekl, že dorazí (i když původně pronášel, že v žádném případě!). Jenže se mu pak udělalo zle, a tak zůstal doma. Když jsem přišla, spal...

Příště si to snad vynahradíme!

A ještě úžasný úlovek Aranelky! Ani jsem nevěděla, že se Kikča tak krásně bavila :-)

Kiki v akci

4 komentáře:

  1. No tak...už se těším:-)Já taky dám..ni se mi cemzurovat nebude..všude vypadáš jako gábi kutalová:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Našla jsem všechny :-)
    A doplňuji, že to Gábi jen tak netančí, ale táhne za sebou dlouhatánského hada tanečnic a tanečníků :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky! Je vidět, že se ples vyvedl.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda teto, teď jsem ty fotky pořádně projela a koukám jakýs měla úžasný šaty!!! :o) Paráda!!!! Opravdu jsi byla za dámu! :o)

    A evidentně se všichni parádně bavili. :o) Krásný!

    OdpovědětVymazat