pondělí 22. února 2010

Den 2.

Pondělí

Ráda bych už přivolala jaro, a tak pro to dělám vše možné :-). Tak třeba dnes mi Handy zkrášlila blog sedmikráskami. Ty já miluji a už se moc těším, až jich bude plný trávník! Jako malá holčička jsem držela na každé venkovní fotce sedmikrásku v ruce :-). A tak, Handy, ještě jednou moc díky! Mám z toho radost...

Pak mi udělala radost i další orchidej. No není to nádhera?




Dnes jsem Káju konečně dopravila do školky. Jela s námi i Natálka. Nastal problém - Irča koupila Natálce ty samé bačkůrky, co má náš Kájouš už asi měsíc. Když jsem holky předávala pani učitelce, všimla jsem si, že Kája brečí. Nechápala jsem důvod (ve školce už dlouho nepláče). Tak mi fňukavě řekla, že Natálka má ty samé bačkůrky a ona se teď bojí, že si je nepoznají... Tak jí pani učitelka řekla, že Naty má jistě větší nohu, a tak má i větší bačkory... Tak Kája zase spustila, že Natálka už dosáhne na výtah a ona neee :-(... No Ryba, nooo... :-D. Pani učitelka poznamena něco o tom, že takové problémy by chtěla mít a já šla raději rychle domů :-))).

Pak jsem šla s Kikčou do MUMu. Hanky Ondra má neštovice, a tak jsem opět sloužila s Luckou. Musím ji pochválit, úžasně zpracovala fotky a text na naši výstavu, která bude na plese... A já mohla sledovat můj postupný fotografický vývoj :-). Již pár let jsem hlavní fotograf. Od té doby, co mám Nikon, tak si to o moc víc užívám a na těch fotkách to je znát... Ježíšku, jak já ti děkuji!!! :-)))

Jo a jedna maminka nám dnes přišla poděkovat, že Tomáškovi se ve školce moc líbí a že je znát, že se jim hezky věnujeme :-). Tak to moc potěšilo!

Kikču jsem dnes opět neuspala. Bránila se, nechtěla ležet a já si chtěla číst knížku, tak jsem ji nechala být a odpočívala jsem u čtení sama :-). Irča si ji pak ve 14:30 vzala k sobě a já jela do MŠ Spojenců na den otevřených dveří. Potřebovala jsem se informovat o tom, zda má smysl vůbec s Kikčou jít na zápis. Pani učitelka Karlecová (to byla Káji učitelka v Koťátkách a teď dělá zástupkyni ředitelky u Spojenců) mi řekla, že bohužel... Dětí je tolik, že ona mi nemůže dát ani zápisový papír, neboť je narozená až v roce 2008 :-(. A prý i ve všech ostatních školkách to tak je... No, moc mě nepotěšila. A tak jsem jí alespoň dala lístky na ples :-). Tada prodala!

Takže teď už vím, že ve 3 letech Kikči asi stěží nastoupím někam do práce. :-(

Pak jsem jela pro Káju do školky a jely jsme na gymnastiku. Dnes mi pomáhala Monča. Jsem ráda, že se nabídla :-). Je to holka, která se s holkama nepáře. A já si konečně budu moci dovolit občas vynechat :-)...

8 komentářů:

  1. Gabči, nemáš zač děkovat! :o) Hlavně, že jsi spokojená!
    A s tou školkou pro Kristýnku, to je teda mazec. Ach ach - no třeba se zadaří sehnat někde něco jiného, přece nemůžeme doplácet na to, že jsou děti narozené v lednu, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Sedmikrásky jsou super..
    S těmi školkami je to v Brně obdobné. V našem domě jsou děti, které vzali do školky ve 4,5 letech..
    třeba se něco uvolní v průběhu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to tu krásný kočko. Espiak by mi Handy mohla taky pomoci s tím mým škaredým, nefunkčním blogem...mám ale jinou šablonu...ehm...a holky jak to děláte, že vložíte ten odkaz a nemáte tam adresu a čísla, ale název. Myslím třeba ten odkaz na recept. Pjosim, pjosim smutně koukám...

    OdpovědětVymazat
  4. Ayo, nejprve napíšeš to slovo "HANDY" a zvýrazníš ho, pak klikneš na takovou ikonku (jako brejličky nad zeměkoulí nebo co to je) a ona ti naskočí tabulka, kam zkopíruješ tu http adresu). Mělo by to pak fungovat... Já na to přišla teprve nedávno.

    OdpovědětVymazat
  5. no jo..kdyby naše ří´da byla se mnou víc kamarád,,zeptala bych se..ale vím, že to onbecně je problém...půl roku to chce nějak vytlouct..že já ty problémy nemám, vi´d?:-) ale já bych byla ještě doma klidně:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Dám PŮL DÁM PŮL NEVÍM ČEHO ZA NĚJAKÝ HEZKÝ KYTIČKY.NA BLOG..NEUMÍM, NEUMÍM, NEUMÍM:-((((

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné sedmikrásky i orchideje. A pěkný bačkůrkový problém, jeden by neřekl, co všechno může ty malé hlavičky trápit:-) Ta školka je problém, ale třeba se něco naskytne, člověk nikdy neví:-)

    OdpovědětVymazat