úterý 23. února 2010

Den 3.

Úterý

Jsem přepracovaná!!! Volala mi pani učitelka, zda není někde chyba - na lískách je napsáno "Dětský královský ples" od 16:30... No trapas! Já jí aktivně donesla špatné lístky :-))). Tak jsem jí ještě dnes dovezla ty správné. Je úžasná, Káju hned objala, pomazlila se... Ještě jednou se omluvila, že mi s tou školkou bohužel nemůže pomoct. Ale když mi Kristýnku vezmou ke Káje do školky, je ona schopná mi zajistit přestup k nim. Tak nějak jsem se už ale vzdala naděje, že by Kiki od 3 let do školky chodila. No, zítra uvidíme, co mi poví naše pani ředitelka.

Ráno jsem vezla holky do školky, a když jsem odcházela, zvonil telefon. Tam chlapci od Pepsi, že mi vezou tu lednici! Fakt super! Bylo 7:40 a že jsou na cestě. Dohoda byla, že ji přivezou od 9 do 12 hodin. Tak jsem pádila na zámek, půjčit si klíče, pak na Špejchar... Zase bylo fajn, že jsem nemusela tvrdnout doma a čekat. Místo toho jsem zašla s Kiki na nákup, a pak do MUMu fotit a svačit a probírat přípravy na ples...

Dnes večer nás čeká schůze. Na ní musíme doladit úplně vše, co je třeba. Jdu si připravit veškeré podklady a materiály...





7 komentářů:

  1. Ještě, že nejsi přepracovaná tak, že vidíš krávy ( viz dívka na koštěti:-) Hezky to dolaďte a hodně zdaru při přípravě

    OdpovědětVymazat
  2. kochám se fotkami :)
    ples ať dopadne dle představ..

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám že zase pěkné fotky..ten tuleń je robík z atebčků, co ho šárka miluje...je taky to nejlepší na těch tanečcích..Šárka toho našeho počmárala červeně:-(

    U mě na blogu jsem ti něco nechala.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukam, ze ples jde pomalu do finale.
    A fotecky moc pekne

    OdpovědětVymazat
  5. Že to ale žijeme na krásném místě a ještě krásně vyfocené, jsem tady v HP spokojená a pyšním se. Na ples se moc těším :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky úžasné...
    Přeju, ať se stane něco nečekaného a školka vyjde...
    A přepracování mě pobavilo, chi chi...

    OdpovědětVymazat
  7. S lístkama jsem se zasmála, takové situace znám až moc dobře:-) Držím palce, aby vám ta školka vyšla!
    Na vašich fotkách se mi i ta zima libí:-)

    OdpovědětVymazat