čtvrtek 25. února 2010

Den 5.

Čtvrtek

Nějak není čas si ani kafe vypít, natož posedět a přečíst si mé oblíbené blogy a ještě oblíbenější komentáře k nim... :-(

Dnes jsem trávila dopoledne přípavou tomboly. Doplňujeme výherní lístky. Opět mě začínala bolet hlava. Změny počasí se mnou mávají. Naštěstí měla jedna maminka brufen, tak jsem si včas zobla a nerozjelo se to úplně...

Odpoledne probíhalo v duchu nestíhání, ale jako zázrakem mi vše časově navazuje :-). A také Irča říkala, že si Káju půjčí. A já tu pak budu válčit s Kikčou a dodělávat tombolu. Dokonce i Pepsi cola dala pěkné dárky do dětské tomboly a zítra nám zavezou zboží.

Dnes jsme venku potkaly tetu Aranel, jak venčí "Holynky", a tak se k ní hned Kája přidala a já přifičela za chvíli s Megan a Kikčou. Smály jsme se, jak je těžký život "bologgera". Jen co otevřeme oči, už přemýšlíme, co dnes napíšeme, nafotíme, čím pobavíme a tak... :-D

A mě dnes ráno, když jsem vezla holky do školky, došlo, že jsem vám chtěla napsat humornou hlášku ze včerejší školičky.

Naší školičce šéfuje teta Hanka, která má přehled, jak se které dítě jmenuje příjmením... Já je znám jen křestním jménem, a tak když je "šéfování" na mně, ptám se dětí, jak se jmenují. Včera jsem se ptala Ondry, jak se jmenuje. Odpověděl mi: "Ondra Zeman, v Počernicích" (zvláštní, že hned všechny děti uvádí, kde bydlí :-D. Minule mi Monička řekla, že se jmenuje Monička Újezd nad Lesy :-DDD). Tak jsem se tedy ptala všech, kdo ještě bydlí v Počernicích. Pár se jich přihlásilo, ostatní jen koukaly. Věděla jsem, že Anička bydlí v Počernicích, tak jsem se jí zeptala, kde bydlí ona. A odpověď? Koukla na mě dost rázně a pronesla: "Áňa, Áňa bydlí DOMA!" :-D

A dnes ve školce jsme potkaly uplakanou Emičku od tety Lucky. Viktor jí pokreslil obrázek, tak to těžce nesla. Dozvěděla jsem se, že dnes má Emma narozeniny, a tak jí Kája namalovala obrázek, aby už nebyla smutná!!! Na obrázku je prý Emička a moc jí to sluší (zvláště ten pruhovaný svetr a korále kolem krku).

Tak Emičko, všecičko nejlepší k Tvým dnešním 5. narozeninám!!! Kája říkala, že jsi dnes rozdávala bonbonky a už se těší, až je bude za chvíli rozdávat i ona :-).

A zde je ten obrázek pro tebe:


A musela jsem si vyfotit Kristýnky nový rámeček a v něm moji nejmilejší fotku, co mám...

6 komentářů:

  1. Fotka je opravdu nádherná! A obrázek Emičky od Káji taky! Líbí se mi, že je veselý a jarní:-)))

    U nás je to se jmény jako u Ani, vlastně ještě hůř. Jára sice řekne jak se jmenuje, ale nikdo mu nerozumí. Já jsem máma, táta je táta a přes to vlak nejede:-) Jo a bydlí taky doma...To že se nám někde ztratí, je naše noční můra. Nejenom že neumí říct jak se jmenuje a kde bydlí, on se s cizími vůbec nebaví!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka i s rámečkem je krásná.
    Kája krásně maluje.
    A ty se matko šetři. Takový kalup. A, když už nestíháš ani blogy, tak je čas se zastavit a přehodnotit priority. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka i s rámečkem.
    Hlavně ať už ten ples máte zdárně za sebou. Určitě se povede, když tomu věnujete tolik času a úsilí.
    A, prosím, blog nezanedbávat, ať se máme na co těšit. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se,já bych také zvolnila, nebo zase bude migrénka...,tak se šetři at máme co číst..

    OdpovědětVymazat
  5. Brzdi..lásko...energie není nevyčerpatelná..nech si o tom povídat od staré , někdy tak šíleně unavené učitelky.-)))

    OdpovědětVymazat