pátek 15. října 2010

Den 236.

Pátek

Ve školičce jsme dělali draky z roličky od toaleťáku. Obalili jsme ji krepákem a nalepili proužky jako ocas... Děti se s tím vyřádily! Lítali nám tam draci všech možných barev :-))). Děkuji Lucce za inspiraci a posílám nápad dál...


Mám odvolíno, odevzdané menší dítě tetě Míše a pošupajdím pro Káju a na gymnastiku. Večer nechám holky tatínkovi a jedu k našim dělat účetnictví...

PS: Ráno mi volala pani učitelka ze školky. Přišla tam dnes pani Sekyrková (logopedka) a měla posoudit děti, jak mluví. Na začátku školního roku se sepisovaly všechny možné seznamy, podpisy, kdo co četl, kroužky... A tak jsem na jednom papíru souhlasila i s vyšetřením svého dítěte :-D. Pochopila jsem to tak, že to bude třeba psycholožka, která posoudí, zda je dítě zralé na školu nebo ne... A ono ne! :-D. Pani učitelka mi říkala, zda má Káju posílat na vyšetření řeči, když mluví čistě a žádnou vadu nemá :-D. Tak jsem se omluvila, že jsem zase něco nepochopila :-). A Kája tak opět přišla o LOGOPEDII, na kterou by tak ráda chodila, protože tam chodí Emička... :-D

3 komentáře:

  1. Jé, tak to se mi líbí, to je dobrý nápad. Děkujeme za inspiraci, taky si dráčka uděláme:-) Já jdu volit až dneska ráno, včera jsem to nějak nestihla...

    OdpovědětVymazat
  2. Emička by byla radši, kdyby na logopedii nemusela :-D
    LEVA

    OdpovědětVymazat