pátek 1. října 2010

Den 222.

Pátek

Já se dneska mám :-). Ráno vyjdu ze školky a u auta mi říká jeden malý chlapeček: "Pani, vy máte nádherné auto!" :-) Poděkovala jsem mu a řekla, že budu mít hned hezčí den!




Ve školičce jsme probírali podzim. Ukazovala jsem dětem kaštany a ořechy. Koukali jsme, co je uvnitř a ze skořápek pak dělali želvičky. Když jsem je připravovala, seděl vedle mě Robert a stále mi něco vyprávěl (on tu pusinku nezavře). A pak mi říká: "Víš že tě mám moc rád?" :-) No nemám já to šťastný den?!!!




Pak mi říká Lucka: "Dnes si bereme Kristýnku my, jo? Alfréd se na ni moc těší! Prý když už ji nebudete chtít, tak my si ji necháme!" :-D JJ, to už jsou druzí v pořadí!

Snad nebude Raduš smutná, že bude mít Kikču Lucka. Dnes si Kiki s Viktorem moc hezky hráli. Seděli v regálu a pištěli... Moje hlava! Vážím si pak každé chvilky ticha, když přijdeme domů ze školičky. Kristýnka odchází do pokojíčku a stará se o miminka a já se můžu chvíli věnovat blogu... To je paráda!




Jdu vařit čočku, ať je hotová večeře. Vždy jsme hrozně hladové, když přijdeme z gymnastiky.

Aleš má dnes opět rehabilitace. To se mu to tam chodí - milá mladá masérka :-). Neměla bych žárlit??? :-D

4 komentáře:

  1. Určitě měla :DD (to taky potěší), moc hezký den, želvičky se mi líbí ..zkusíme

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, rozhodně, ne když má k večeři čočku! ...:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Žárlit? To snad ne! Vždyť máš ten šťastný den. :-)
    Hezká inspirace s želvičkami.

    OdpovědětVymazat