středa 13. října 2010

Den 234.

Středa

Dnes měla svátek teta Renata, a tak jí děti ve školičce nakreslily obrázky. Ondra jí namaloval moře... Tvrdil nám, že byl u moříčka. Maminka se divila, kde k tomu přišel :-D.

Pak Oliver, ten se postupně začíná zapojovat. Jsem moc ráda. První dny vůbec nechtěl komunikovat. Dnes odmítal kreslit, a pak i on si vzal papír a tužku a namaloval vlka :-). Hodně nás pobavil. Před svačinkou nám něco říkal. My nerozuměly. Opakoval to stále dokola a zřetelně, ale to slovo jsme nepoznaly... Už ho to tak vytočilo, že nám řekl: "Copak si sedíte na uších?" :-)))

JJ, s dětma je sranda...





Odpoledne byla gymnastika. Holčičky trénují sestavy. Je zajímavé, jak se každá projevuje jinak. Dvě stresují, dvě jsou v pohodě... Je znát věk. Přeci jen šestileté zapojují mozeček jinak než pětileté. Máme dvě a dvě :-). A zrovna ty starší z toho mají větší trému než ty mladší.

Kája je příklad "pohodářky". Na můj vkus moc šaškuje a málo se soustředí. Ale když chce (když na ně koukala Zuzka), tak vyšvyhne parádní sestavu! Jsem vážně děsně zvědavá, jak neděle dopadne :-). Už mám rozpis, kdy co a jak...

1 komentář:

  1. Oliver vám říkal "že hovoríte po česky" a nebo "Tomáš a přátelé, to je legrační slovo" :-D
    Alespoň mi to tvrdil odpoledne na hřišti ;-)
    LEVA

    OdpovědětVymazat