pátek 29. října 2010

Den 250.

Pátek

Máme prázdniny, gumy jsou přezutý a Kiki je prohlášená za zdravou (u nabírání krve byla moc a moc statečná!!!)...

Také jsem si k sobě vzala Natálku, aby mohla Míša odpočívat. Holky si vymyslely k obědu krupicovou kaši... Tak jsem ji hezky nandala na talíře, vzala dózu s "cukrem", sypu jeden talíř, druhej, třetí... Zarážím se... Otvírám skříňku a zjišťuji, že sypu sůl!!! Říkám si v duchu: "Na co u toho myslíš, ty šikulko!!!" (myslela jsem si něco daleko horšího :-D) a začíná rychlá akce - seškrábnout to lžící, ocukrovat a vyzkoušet, co to udělá. Natálka dostala jediný zachráněný talíř. Já ochutnana jako první ten svůj. To vám byl hnus velebnosti :-D. Vzala jsem to i dětem a šla vařit znovu.











K velké radosti všech jsme ráno potkaly tetu Aranelku...


Jedu na gymnastiku. Poslední trénink před závodama. Jsem na ty moje treperendy zase zvědavá :-).

2 komentáře: