čtvrtek 7. října 2010

Den 228.

Čtvrtek

Sedačka "trojka" jela do Brna...

Budou nám ji operovat, chudinku. A až nám ji přivezou, odvezou si i její menší sestřičku "dvojku"!

Nedávno jsem zjistila, že se nám rozjíždí látka ve švu u sedáku. Dost mě to vyděsilo. Sedačka nebyla nejlevnější a ještě jsme volili tu nejodolnější látku, co na trhu byla. Začala jsem zjišťovat, kdy že jsme ji koupili a vyděsila jsem se znovu - v září to byly dva roky. Takže hrozilo, že se ani do záruky nevejdeme. Ale firma Resa mile překvapila. A sedačku si dnes odvezla s tím, že ji samozřejmě na jejich náklady opraví a přivezou. A to samé bude s "dvojkou". U ní to není tak znát, ale začíná to dělat také.

Stalo se jim to u této látky ve více případech, a tak to teď čalouník znovu očalouní. Již to mají prý vymakané a znovu se to stávat nebude! Docela mě uklidnili :-). Jen mi bylo naší "trojky" líto, když jsem viděla, jak nám ji tu rozebrali na čtyři díly a odnosili do auta...

A teď začne boj o "dvojku" :-))). Být tu Meganka, tak by se jí to vůbec nelíbilo...



2 komentáře:

  1. Tak to jste měli štěstí, nám se vždy něco rozbije až po záruce...Budete mít novou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře že jste padli na férovou firmu.

    OdpovědětVymazat