sobota 2. října 2010

Den 223.

Sobota

Dnešní den se mi moc líbil... Celý...

Ráno mě potěšila P., když jsem viděla její výtvor na přání... :-)

Pak společná snídaně s mým mužem. On mě umí rozesmát... Jeho humor mi je blízký. A zjišťuji, že Kiki je v tomhle celá po něm :-).

Monika se stavila pro holky a vzala je na hřiště. Mohla jsem v klidu protřídit oblečení na prodej...

Pak jsem také ocenila, že nemusím vařit. A oběd stál za to! Kotlety s hruškou a ovčím sýrem... Mňam! Aleš pozval i jeho mamku a ta donesla štrůdl ke kávičce... Pohádka!

Odpoledne jsme šli na Chvalskou tvrz. Lucka říkala, že tam budou historické slavnosti. Ubezpečila mě, že se o žádnou politickou akci nejedná. Jaké bylo naše překvapení, když jsme zahli za roh a tam všude modří ptáci... :-) Naštěstí o kus dál bylo to, kvůli čemu jsme přišli, a tak jsme si to užili.

Emička je Káji nejlepší kamarádka a Kristýnka si dobře rozumí s Viktorem, tak si to moc užívali :-). Pak jsme šli ještě na procházku, kde jsme sbírali kaštany a šípky... Na závěr jsme si dali poslední kopečkovou zmrzlinu. Tak zase na jaře...

Holky byly domluvené s babičkou, že u ní dnes budou spát. Všichni jsme to s radostí uvítali :-). Těším se, jak se vyspím!!! Poslední dny mě holky v noci dost pronásledují... A Kája ještě vymyslela, že může Emička spát u babičky taky! Snad to babí zvládne bez újmy na zdraví :-).




Aleš mě chtěl fotit... Tak jsem pózovala, a pak trošku ořezávala :-).



Tady má ten můj výraz... Nebo se mi to jen zdá?


Bubliny... Ty dělala celý den :-).


Moje oblíbená :-)


Co myslíte, že je tak zaujalo?!!! Ano, beruška.


Kája se nechtěla fotit... Snad nemá nic proti menšinám :-))).


Kája je z toho mého focení tak zblbá, že když viděla ty schody, tak říká: "Hele schody, tady by byla hezká fotka!" :-D




Ta zeď se mi moc líbila! Jen děti nechápaly, co na ní mám :-))).


Moje nové kozačky...


Viki a Kiki :-)

5 komentářů:

  1. Gábi, ta oblíbená je moc fajn, jinak se mi líbí všechny..ty tvoje moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda, Kája už umí bubliny!!!! Elenka je trénuje a trénuje :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Alešovy se povedly ty fotky...mně se líbí ta s kozačkami..máš takový výraz..hezký:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se moc líbí ten efekt starých fotek - jakpak se to dělá?

    OdpovědětVymazat
  5. To je úprava ve Photoscape. Stáhni a začni si hrát :-)

    OdpovědětVymazat