pátek 22. října 2010

Den 243.

Pátek

Někdo trpí na zánět středního ucha, jiný na laryngitidu a my nejspíš na angínu :-(. Jako malá jsem je také měla často a i Aleš by mohl vyprávět!

Zašla jsem dnes s Kristýnkou k pani doktorce. Horečkovala celou noc a nešlo to pod 38. Vypadala vyloženě "zničeně". No a je z toho angína jako vyšitá! Takže po 8 hodinách Ospen...



Moc děkuji Lucce, která mi vyzvedla Káju ze školky, nechala si ji u sebe a dovedla ji pak na gymnastiku. Domů mi ji dovezla Zuzka s Anetkou!

Aleš se doma stavil jen pro peníze, možná se ani vyspat nepřijde. Nestíhají. Moc nechápu tu jejich organizaci. Každý rok je to to samé. A on ani není zaměstnanec, nedostane za to ani korunu... No, přestaňme se rozčilovat, nemá to smysl!

3 komentáře:

  1. Ať je vám brzy líp, a táta doma...známe to :(

    OdpovědětVymazat
  2. Kristýnce přeju, ať jí je brzy dobře! Náš táta chodí domu až na večeři, ale zase má volný týden. Dřív neměl ani ten a to mi opravdu hodně vadilo. Taky už ani nic neříkám...

    OdpovědětVymazat