neděle 10. října 2010

Den 231.

Neděle

Došel úsměv...

Nevím, co se mnou je. Ale nějak není chuť se smát. Startuji na první našlápnutí... Vadí mi, jak se chovám, ale nejde to zastavit. Snad se z toho vyspím.

Chtěla jsem dnes nafotit podzimní fotky. Hezké podzimní fotky. Ale to by musely i holky chtít. Kikča kňučela a nespolupracovala :-(. Došla jsem tak daleko, že i úplatky jsem slibovala, ale moc velký efekt to nemělo...




Štvou mě lidi. Jak si někdo může dovolit něco ukrást? Takových věcí, co tentokrát chybělo!!! Dokonce si někdo dovolil prohodit cedulku z levné bundy na drahou... Ta levná nám zůstala a drahou jsme museli proplatit :-(. Zajímavé, že chyběly klučičí věci ve velikosti na čtyřleté dítě a roční k tomu... A já mám tucha, kdo že nám tam "čaroval" :-(. Ale když někoho nechytneme za ruku, máme smůlu... Uvidíme, třeba se nám někdo ukáže ve "ztracených" věcech.

Ani tohle mi na náladě nepřidalo...

7 komentářů:

  1. Gábi, myslím, že taky vím. Snažila jsem se kolem nich kroužit, ale na sto procent to nešlo :-( Příště se nalepím a nepustím!
    Máš poznamenané, co chybělo? Možná bychom mohli poprosit majitele o fotky z jejich archivu?
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, někteří lidi jsou potvory...utíkej spát, bude líp ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Bude lépe! I já mám , bohužel, tuhle zkušenost.Co není přibité, to lze odnést.Ovšem nechápu, jak z odcizeného může mít někdo radost! Ale lidské povahy jsou různé! Hlavu vzhůru a fotky jsou jako vždy kouzelné!
    Krásný týden :o)V.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mám v práci. Nemůžu si nechat v lednici ani jogurtové mléko, záhy lakvičku najdu na svém místě ale obsah vypit :o( ztrácí se i nůžky, tužky i houbičky na nádobí. Nebo nová je vyměněna za starou používanou zřejmě přinesenou z domova.

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel, tak to s houbičkou už je teda fakt síla :-)

    Gábi, snad bude líp, tohle by mě taky naštvalo, člověk se snaží. Jenže některým lidem prostě není nic svatý.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahch jo, to je radost:-(. Jsem zvědavá jestli se dopátráte nebo se dotycná sama nějak prozradí, že se v tom oblečení ukáže.Tohle také nějak nechápu...
    OT aranelko:Co do jogurtového mléka nějaké projímadlo? třeba by se dotyčný vyléčil...(neberte mne vážně v tuhle pozdní hodinu, ale ta představa mne pobavila)
    Gabro, přeji pohodový týden, ať je líp než tyhle poslední dny.
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. To chápu, že to nakrkne...mě ty maše prachy ve školce taky..páč rodiče to fakt být nemohli..škodná v domě:-(Ať máš lepší dny, Gábi

    OdpovědětVymazat