neděle 31. října 2010

Den 252.

Neděle

Máme za sebou posun času a druhé závody...

Říkala jsem si, že už nejsem tak nervózní, jako před 14ti dny! Ale prdlajs... Chodila jsem čůrat jako Alík :-).

Mám z těch našich holčiček radost!!! To že jsme získaly 5 (když budu počítat Stázku jako naši, tak 6) medailí, je nic proti tomu, že se holky neskutečně snažily! Závody zvládla i Anetka, která na ty minulé vůbec nešla, neboť se bála. Sice slzička před nástupem ukápla, ale dala to! Na závěr už byl jen a jen úsměv!!! Pro mě to hrozně moc znamená. Je jedno, kolikáté byly, ale to, že zacvičily, jak nejlépe to šlo!

A naše Karolínka, ta byla úžasná ve šplhu (získala 4. místo). A na lavičce předvedla dokonalou jednu řadu. Jen šmudla zapomněla na tu druhou a seskočila dřív, než měla. Ale vrátila se zpátky a docvičila. Když jsem jí viděla, jak cvičí, byla jsem na ni neskutečně pyšná!

A Míša, ta sice neprolomila strach ze šplhu (malý kousíček jí chyběl k modrému proužku), ale byla zase nejlepší ve skoku do dálky! Tahle medaile pro ni byla jistě dost motivující!

Vážně jsem si to dnes moc užila. Když vidím ty výsledky, vím, že ta moje a Darinky vložená energie za to stojí!!!










5 komentářů:

  1. To lezení na tyči mi nikdy nešlo i teď se mi točí hlava, když vidím Káju v té výšce. Je skvělá a ty taky !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Šikulky, moc gratuluju k medailím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To gratuluju,je dobře,že se jim tak věnujete...

    OdpovědětVymazat
  4. Velké blahopřání vám všem, holky :-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju..neskutečně..zvlásť proto že nejsem vůbec sportovní typ:-(

    OdpovědětVymazat