středa 20. října 2010

Den 241.

Středa

Dnešní den mi nezačal nejlíp... Včera jsem byla plna energie po večerním fotokurzu a než jsem se dostala do postele, bylo po půlnoci. Kristýnka špatně spala. Pronásledovala mě z jedné postele do druhé. Od té doby, co nekojíme, prsa jí stále uklidňují a ona má potřebu mi na ně sahat. Zajet rukou pod výstřih a šmátrat... Uááá, jsem na to již alergická. Jak jsem si kojení užívala, tak tohle nesnáším. A tak krom sahání bylo stále mletí se a kňourání... A když už k ránu zabrala, začal zvonit Alešovi mobil. Budilo to mě, ne jeho!

Pak přišla sms od Ireny, že Natálka dnes nejde do školky, a tak jsem musela s sebou brát i Kikču. A té se, potvůrce, nechtělo vstávat. Mě taky ne, ale já musím :-(.

Připadám si, že mě někdo praštil palicí. Do toho se mi v hlavě honí útržky snů, které nebyly příjemné...

Tak třeba den překvapí a bude dobře... A nebo na mne i záchodové prkýnko spadne :-D.








MUM byl v klidu, gymnastika také... Jen teď večer cítím, že mé tělo přestává poslouchat. Vypiji coldrex a půjdu spát :-(. Snad se z toho vyspím...

Babí Ilonka si tu hraje s holkama, tak toho musím využít. Dobrou noc...

2 komentáře:

  1. Gabro, něco je ve vzduchu :-D U nás se dnes taky v noci raubířilo; prolévám se kafem a snažím se věřit, že za vše může blížíce se úplněk.

    OdpovědětVymazat