pondělí 4. října 2010

Den 225.

Pondělí

Jsem nějaká bez nálady. V noci jsem moc nespala, ani usnout mi nešlo...

Venku je "tma" a Kiki spadla ze sedačky na hlavu... Naštěstí snad dobrý. Zabavila jsem jí u modelíny a hlídám ji...

Ve školičce začínáme děti zapojovat do Montessori aktivit. Pozvolna je s tím seznamujeme. Ale asi ještě nějakou dobu potrvá, než budeme schopni samostatně pracovat. Dnes to šlo moc hezky Janičce...


To bude moje jediná dnešní fotka. Chybí mi chuť fotit.

Kája ve školce spinká. Pak půjdeme na gymnastiku. Trénovat sestavy. Třeba se tam proberu...

3 komentáře:

  1. Šetři sílu Vílo, focení si užijem v kurzu:o)) ostatně, je třeba se někam přihlásit? nebo přes tebe? jo a taky něco malého pro tebe mám

    OdpovědětVymazat
  2. Moc přeju, ať je zítra energie víc...I já jsem nějaká bez nálady, nejspíš to bude tím ošklivým počasím...
    Holky, doufám, že se o rady podělíte:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No já o náladě ani nemluvím:-( stačila by mi nebolavá huba, nic víc..

    OdpovědětVymazat