středa 6. října 2010

Den 227.

Středa

Včera jsme ještě jely k babičce Vierce, aby mohla přijít revize na hromosvod. Byla tam i neteř Terka. Kája přešťastná. Terku zbožňuje. Tak šly společně venčit psa a ještě pouštět draka.

Večer k nám přijela babička Ilonka, tak měly holky taky radost. Babí u nás spala. Bohužel si doma zapomněla čípek na migrénu, tak ráno místo do práce jela do nemocnice na injekci a kapačku :-(.

Dnes jsou vážně divné tlaky. Já se od rána také cítím divně. Děti ve školičce byly nějaké rozjeté... Asi to působí na každého. Jsem zvědavá, co bude na gymnastice.

Dnes bych chtěla poděkovat Wlčici. Inspirovala jsem se na jejím blogu :-). Ovečka z kaštanů mě tak nadchla, že jsem ráno koupila tyčinky do uší a dětičky si domů odnášely ovečky...






A také dnes nakrmily tetu Lucku :-D. Chudák málem "praskla" :-))). Oceňuji její nadšení pro tuto hru, zvláště když ji dnes taky bolela hlava...

4 komentáře:

  1. no tedy fakt dobrý nápad ,,,moc hezký z dovolením vyrobím taky,,,Sába měla kaštany a paní učitelka je nechtěla že z nich má něco vyrobit a donést a tohle fakt nápad a moc se mi líbí ...děkuji pápá

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný..inspiruju se taky, ale ne ve školce..to si stolika netroufnu...nejde mi dlat bezpěčně dírky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj my chceme ovečku ! A chceme i ty kaštany, ale tady na Valachách je asi všeci vysbírali na odehnání zlých duchů a špatných spacích zón...

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, koukám, že zvířátka z kaštanů a tyčinek do uší jedou :-) Taky jsme s Fildou vyráběli :-) :-) zdravíme vás ze Zvole! Aja

    OdpovědětVymazat