čtvrtek 21. října 2010

Den 242.

Čtvrtek

Ráno jsem si procvičila angličtinu (oživuji si dávno zapomenuté...), a pak jsem zaskakovala v kanceláři za Hanku, která je na školení. Máme společně sdílený úvazek...

Stihla jsem i nafotit rukodělný čtvrtek. Krásné podzimní výtvory, že? :-)





Bojuji s rýmou, mám ji všude, kde se dá :-(. Cpu do sebe vitamínky, prolévám se čajem... Snad to brzy zabere a mně se uleví!

Ulevilo se mi, ale když jsem večer zjistila, že Kristýnce vylítla horečka, rázem mi bylo zle :-(. Ach jooo... Tak jsem rozjela akci, kdo mi vyzvedne Káju ze školky, odvede na gymnastiku a následně dopraví domů?! Je fajn mít přátele, kterým vycházím vstříc a oni mi pak na oplátku také pomůžou :-). Takže to vypadá, že to klapne! Tatínek má totiž zákaznické dny o víkendu, a tak s jeho pomocí počítat nemůžu :-(. Dnes se nám vrátí také hodně pozdě... Stavil se tu odpoledne na jídlo a zase mazal do práce. My dva si vážně nemáme co vyčítat :-).

PS: Nezdá se vám to. Jsem vážně v MUMu skoro pořád. A jelikož je venku zima, fotím alespoň tam :-).

3 komentáře:

  1. Tak to mne moc mrzí, že je Kikča v horečkách. Moc na vás myslím. Koment o krásných fotkách je nyní zcela nepatřičný. Holky držte se!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda Gábi taky se vám to tedy semlelo, ty růže jsou nádherný. Jen koukám.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása, už jsem koukala na FB

    OdpovědětVymazat