úterý 5. října 2010

Den 226.

Úterý

To jsem to dopracovala!

Kvůli sníženému tlaku vody, zůstaly holky dnes doma. Byla jsem vděčná Irče, že si je dopoledne vzala k sobě. Odpoledne jsme si vzaly Natálku k nám. Nejprve si hezky hrály s miminkama. Pak se začaly nudit a Kája, když se nudí, tak má hlad... Přinesla z lednice Actimel, zda si ho můžou vzít. Dovolila jsem to, ale pod podmínkou, že pohlídá, aby ho nikdo nevylil... Připravovala jsem v lonžici věci na burzu a slyším:

Kája: "Mami, Kikina to vylila!"
Já: "Tak si vem hadr a ukliď to!"
Kája: "Já to nevylila, já to uklízet nebudu!"
Já: "Slíbila jsi, že pohlídáš, aby to nikdo nevylil, tak s tím teď Kristýně pomůžeš!"


Stále jsem byla v ložnici a slyším tichý hovor:
Natálka: "To moje maminka, když něco vyleju, tak to za mě uklidí... Tvoje máma je zlá?"
Kája: "Hmmm."
Natálka: "Ty bys chtěla moji mámu, viď?"
Kája: "Hmmm."
Natálka: "To já mám hodnou mámu, tátu i babičku... No, máš smůlu... Moje máma není zlá, ta to za mě utře!"


Tak to vidíte... Zlá matka jsem!!! Sociálku na mě...


8 komentářů:

  1. Jak je ten dětský svět v něčem jednoduchý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No ty seš ale zlá macecha!!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. :-))))))))))) styď se :-))))))!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem se smíchy zakuckala :D dobrej hovor :D

    OdpovědětVymazat
  5. No..nevím, zda to rodiče natálky icení za pr let..jestli jim nebude líto, že byli tak hodní..zůtań macecha, sluníčko:-) Já taky byal, ale na mých nejstarších to stejně není znát:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gabro, někdy je drsné tyhle upřímnosti vyslechnout, věřím, že ti do smíchu nebylo. Ale pravdu máš Ty a jednou se Ti to stonásobně vrátí.

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, to já jsem taky hrozná!:-)
    Ty fotky jsou pěkně upravené, vypadají opravdu jako staré, pro ty já mám slabost.-)

    OdpovědětVymazat