středa 27. října 2010

Den 248.

Středa

Víte jak ze sebe snadno a rychle udělat debila? Zavolejte do pneuservisu!

Manžel už má přezuto. Asi týden. Rozumím, jezdí po republice, a tak musí mít zimní pneu s předstihem. Kdybych se ale včera večer neptala, kdy a kde můžu přezout i já, mohla bych si asi v klidu jezdit na letních až do jara... Vždyť jezdím jen do MŠ a zpátky...

Takže jsem sama ze své iniciativy našla vizitku na nejbližší pneuservis a dnes ráno vytočila NONSTOP číslo.

Pneu: "No, prosim?" (možná ani to prosim nezaznělo)
Já: "Dobrý den, tady Kutalová, mohla bych si u vás nechat přezout auto?"
Pneu: "Nejdřív v pátek."
Já: "A jak dlouho to trvá?"
Pneu: "Co máte za auto?"
Já: "Malej Chevrolet Spark."
Pneu: "A na čem to máte vobutý?"
Já: "Jak to myslíte? Normálně chci vyměnit letní gumy za zimní..."
Pneu: "Ale na čem to máte vobutý!!! Na plecháčích nebo na litejch?"
Já: "V tom se nevyznám, ale je to to nejobyčejnější auto, tak to bude mít asi i obyčejný obutí."
Pneu: "Když nevíte, na čem to máte vobutý, tak vám nemůžu říct, za jak dlouho to bude hotový! A máte gumy nový nebo jetý?"
Já: "Loni byly nový. Jsou jednu sezónu jetý, takže jako nový."
Pneu: "To říká každej, a pak na nich třeba není vidět vzorek!"
To už jsem trošku tekla...
Já: "Já jezdím jen do školky a ze školky, takže sjetý bejt asi nemůžou."
Jdu do ložnice a budím manžela s tím, ať mi poví, na čem to mám VOBUTÝ!!!
Ten si hned telefon bere a frajersky se s pánem z Pneu začne bavit. No samozřejmě že to má na PLECHÁČÍCH! A ještě se ptá, kdy by to šlo objednat... To už trošku pěním. Jen já vím, kdy se mi to v pátek hodí a trnu, aby mi neodkýval třeba 8. hodinu, kdy jdu s Kikčou na kontrolu... Naštěstí muž řekne, že předá raději manželku. A rozhovor pokračuje.
Já: "Na kdy se tedy můžeme dohodnout? Já jdu totiž v pátek v 8 ráno k lékaři, tak třeba potom..."
Pneu: "No to já dělám vždycky v celou! Takže to přivezte třeba v 8."
Já: "To bohužel nemůžu, to jdu k tomu lékaři, tak třeba v 9?"
Pneu: "Dobře, v 9."
Já: "A za jak dlouho to bude hotové?"
Pneu: "No to nevím, podle toho, zda se nevyskytnou nějaké komplikace... Jako třeba když si majitel nemůže vzpomenout, kde má klíč k bezpečnostním šroubům..."
Já: "Tak fajn, ty já tam určitě nemám, to u mě nehrozí."
Pneu: "Tak tak za třičtvrtě hodiny. Já dělám vždy v celou další..."
Já: "Dobrá a kolik to bude stát?" Na to jsem se asi raději ani neměla ptát...
Pneu: "No to nevím! To je podle toho, jaké bude vyvažování, základ je 160,-, pak... No tak se stavte, mám tady vyvěšenej ceník."
Já: "Nepotřebuji to přesně, stačí přibližně."
Pneu: "Tak přibližně 500,--."
Já: "Dobře, děkuji, tak v pátek v 9 hodin, pani Kutalová."
Pneu: "Jo, nashle."

Když jsem to típla, připadala jsem si jako "debil", který ani neví, na čem má obuté gumy. Stačilo mi říct, že můžu v 9 dovést auto, bude to trvat asi hodinu a stát to bude přibližně 500,--, ne??? Ne, musela jsem si vyslechnout, zda najdu klíč k bezpečnostním šroubům a že mám nejspíš sjeté gumy a ani o tom nevím... :-((( To jsem ale dobře našlápnutá! Chvíli jsem i na rýmu zapomněla :-D.

Dnes je Kristýnce 33 měsíců. Našla jsem fotku, kde byla i Kája stejně stará :-). Jsou každá vážně úplně jiná... Ale potkany milují obě stejně :-).

9 komentářů:

  1. Tak jediný debil je ten chlápek. Úplně nesnáším tyhle typy, asi bych tam vzteky k němu nejela a našla si jiného. Taky jsem si užila svý, než jsem našla svého mechanika, který sice nemá pneuservis,ale jen malou dílničku, ale pracuje rychle, ochotně a spolehlive. Bez blbejch keců:-) Úplně mi to připomnělo ajťáky, se kterými teď komunikuji podobným způsobem. A když mi ironicky oznámil, že chyba je asi mezi židlí a klávesnicí, taky pěním. Prevíti. Tak přeji, ať osobní kontakt a přezutí proběhnou bez komplikací:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, děkuji! Problém je, že je to nejblíž a s dětma můžu dojít domů pěšky a zase zpátky pro auto :-(. Jinak bych k němu taky nešla. Jsem si tady ráno dost hlasitě zanadávala :-D. A odnesl to i manžel (jako chlap a vyučený automechanik) :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. :-) tak já jako debil vyjdu ze všech hovorů, které se mnou muži vedou o jakékoli technice :-)) Někdy z toho mám taky depku, jak jsem se proboha mohla dožít tak vysokého věku, když nemám základní znalosti o technických parametrech svého PC, vozu a jiných vymoženostech :-)) Občas žertuju, že umím jen číst a psát a taky že se sama najím, jinak jsem k ničemu :-))
    No a v pneuservisu jsem byla jen 1x, poté, co jsem pracně asi na 7pokusů najižděla na rampu a ti idioti se bavili, jsem zjistila, že pneu, které jsem si přivezla na přezutí, rozměrově neodpovídají... od té doby to neřeším, doma jsem oznámila, že pokud auto nebude "READY", beru taxi. Wlk pochopil. :-))

    Tak si to,Gábi, neber osobně... a buĎ tam "v celou", víš, že pán v tom má systém!! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. :-))) To je na ranu že? A ještě se v tom vyžívá, trotl jeden! Víš co, bych mu dovezla chlebíček, za to, jak bych do telefonu zdvořilý a slušný......a řekla mu to, ať si to přebere sám......

    OdpovědětVymazat
  5. Hm,jsme na tom stejně.Pro mě je auto spotřebič a stejně se k němu i chovám.Naštěstí manžel je schopen včas mi nechat přezouvat,ví že bych to sama nezvládla:)I když kola na rozdíl od motoru jsou alespoň na viditelném místě.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych se asi momentálně rozbrečela :-D. Holčičky jsou sláďorky.

    OdpovědětVymazat
  7. Vidíš Gabčo. Ty nevíš na čem máš obutí a já ani nemám auto! :oDD
    A holčičky máš krásné a slaďoučké...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně to přijde jako specialita tohohle (nebo možná všech technických) oboru. Protože autu přece rozumějí jenom CHLAPI ;-) Jednou jsem vyzvedávala opravené auto a na žádost manžela jsem se zeptala, co na tom všechno dělali. Nejdřív jsem se dozvěděla, že bych tomu nerozuměla a když jsem se ohradila, že možná ne, ale určitě to zvládnu doma přeříkat, tak mi to teda s výrazem "tohle mám fakt vykládat ŽENSKÝ" pán řekl. No jo, no. Od té doby auto sice vyzvednu, ale pro informace si musí manžel zavolat.

    OdpovědětVymazat
  9. taky musíme přezout..ale to já tedy ne..to tatínek..dopadla bych podobně..anejspíš taky brečela..

    OdpovědětVymazat