čtvrtek 28. října 2010

Den 249.

Čtvrtek

Státní svátek...

Ráno jsem opustila rodinu, vzala si Octavku a jela pro Míšu do MB. Vizita se krapet protáhla, a tak jsem čekala na chodbě. O patro výš je porodnice. Pustili zrovna jednu maminku. Tatínek hrdě nesl autosedačku s jejich pokladem a maminka mluvila něco o tom, že musí ještě zaplatit za pobyt a domluvit fotky... Byla taková plná energie, jistě nadšená, že už jdou domů (alespoň já tenkrát taky byla)... Přišla ke dveřím s nápisem "Operační sál - gynekologie - NEPOVOLANÝM VSTUP ZAKÁZÁN!". Na dveřích koule... Pani za ni vzala a začala se rozčilovat, že to nejde otevřít! No co, tak pronesla něco v tom smyslu, že se optá na recepci. A vzala za kliku u dveří s nápisem "Těhotenské cvičení". Když zjistila, že je také zamčeno, zvolala zoufale: "Tady je taky zamčeno! Oni nás snad nechtěj pustit domů!!!" Já i její manžel jsme na ni nevěřícně koukali a pronesli, že musí o jedno patro níž :-). Chudák malá... Hormony útočí :-).

Míšu mi propustili. Sice později, než bylo v plánu, ale s úsměvem jsme opouštěli nemocnici. Já se radovala ještě z jedné věci - konečně se mi spustila rýma!!! :-)

Den volna trávíme doma. Přijela k nám babička Vierka. Káju si vzala ven Monika. Vyzvedly také Natálku od Míši, tak se holky vyvětrají a alespoň se nenudí. Kája stejně každou chvíli zvoní, že něco potřebuje...






PS: Už nemáme mravence... Jeden chcípnul a Káje bylo moc líto, že by tam měl být ten poslední sám. Dokonce i slzičky uronila... A tak ho s tatínkem vypustili na balkóně do truhlíku! No a to jí pak bylo taky líto :-D. Takže počet mravenců: 0.

2 komentáře:

  1. U nás mravenci dopadli podobně...
    Super, že je už všem líp! Fotky jsou moc pěkné, moc se mi líbí ta první:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, že to Míše dobře dopadlo..

    OdpovědětVymazat