neděle 24. října 2010

Den 245.

Neděle

Další den bez tatínka. Ráno neměl nejlepší náladu, neboť zaspal... Chodí spát hodně pozdě, celý den je na nohách a ráno nevnímá, že mu zvoní budík :-(. Snad dnes přijde domů dřív! Neděle bývá o zákaznických taková volnější.

Také babička Vierka slíbila, že se staví (nejdřív za taťkou, pak u nás). Káju si odvedly děti na oslavu narozenin. Byla šťastná jako blecha, když zazvonily! Jen Kristýnka uronila slzičku, když zjistila, že ona jít nemůže :-(.

Tak jsme si tu malovaly. Namalovala svoje první sluníčko. Než jsem ho stihla vyfotit, celé ho zmuchlala, že se jí nelíbí...

Teta Simča má dnes narozeniny, a tak jí Kája namalovala obrázek. Původně jsme jí měly jet popřát osobně, jen to nějak nevyšlo... Tak třeba příště.



Kája mi dnes hodně vzdorovala. Mračila se, rozčilovala se... Našla si okrasný papír pro dopis Ježíškovi a měla problém, že neumí nakreslit koně!!! Tak jsme společně trénovaly a hrozně se jí to nelíbilo... Je to prý hnusné a ona se na to nebude koukat!!! Tak jsem jí upozornila, že na rozdíl od ní se na to, jak se chová, kouká Ježíšek... Poslala jsem jí do pokoje, ať se uklidní. Pak přišla a říká mi: "Až bude Ježíšek, mohla bych zůstat tady pod stolem a koukat se, jak vám nese ty dárky?". :-D Hrozně ji zajímá, jak on je vlastně velkej...

3 komentáře:

  1. Kája s Elenkou se můžou koukat spolu, Elenka se mě dneska zase ptala, jestli Ježíšek jezdí na sáňkách :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No..taky dobrý:-))))chytře vymyšlený:-)))

    OdpovědětVymazat