čtvrtek 14. října 2010

Den 235.

Čtvrtek

Dnes bych se nazvala "Superženou" :-))).

Kája mi včera hlásila, že jí něco bolí v puse. Měla na dásni bouli a v ní hnis. Zavolala jsem tedy Irče, ať nás omluví, že půjdeme k zubaři.

Ráno budíček v 6:30. Vykopala jsem Káju z pelechu a jely jsme směr Vysočany. Mlha, že by se dala krájet! Marně jsem přemýšlela, zda moje auto má mlhovky a jestli ano, kde je zapnout :-). Nepřišla jsem na to... Každopádně jsem se pustila do dobrodružné ranní špičky. Dokonce i místo na zaparkování bylo hned před vchodem do ordinace.

Pan zubař nás vzal (sice se netvářil nadšeně, když jsme na něj už v 7:10 zvonily), ale Káje hnis vymačkal, napsal nám název gelu, který mám koupit a jely jsme. Dokonce bylo dost času na to, dovézt Káju do školky. Dnes byl kouzelník a výtvarný kroužek, tak o to nepřišla :-).

Ze školky jsem stihla nákup, aby bylo co jíst a z čeho vařit. Doma jsem oblékla a nakrmila druhé dítě (dokonce i sebe jsem nakrmila a napojila kávou) a mazala do MUMu na angličtinu. V 8:30 jsem seděla v herně a začala konverzovat. A jak aktivní jsem byla!!! :-D

V 10:00 jsme si s Hankou předávaly informace ohledně našeho sdíleného úvazku a rázem bylo 11:00. Tak ještě letět domů vytřít vchod a mohla jsem jít vařit oběd :-D.

Kiki měla nějakou špatnou náladu. Válela se po zemi a řvala. Ani nevěděla proč. Zabrali myšáci :-). Rázem měla úsměv na tváři a já dítě a potkany na stole :-D.






Ve 13:00 jsme frčely pro Káju do školky. Čekaly jsme na ni, až domaluje obrázek. Dělali podzimní téma - listy a mezi nimi broučky... Kiki se rozmluvila, a tak celou dobu v šatně mlela :-). Rozumbrada naše. Najednou mluví ve větách a její i hezky rozumět. Teď už vím, že mě má "háda" :-))) a taky holky! Káju a Emma je její...

Chvíli doma poseděly u pohádky a zvonila Monika... Frnk a obě děti byly bez řečí oblečené a na cestě ven. A já jdu psát burzomail...

A odpoledne se vyvětřám na hřišti s dětma a tetou Ráďou :-).







PS: Nemít "kytičkatou nádheru", tak nevím, jak bych to vše zvládla... Díky za ní! Budu ji muset umýt, chudinku moji špinavou... :-)))

4 komentáře:

  1. No, tak to je vskutku superžena:-) To je program na několik dní. A s těmi mlhovkami to mám stejně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak já jsem na tom s mlhovkama taky stejně :-)))))...přemýšlím nad tím každé ráno, když sjíždím náš zamlžený kopeček :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Mno a že jsi superžena, to my doma víme :oDDD krásný den

    OdpovědětVymazat
  4. No fgakt jsi dobrá..taky bych potřebovala gelík..na celou hubu!

    OdpovědětVymazat