úterý 19. října 2010

Den 240.

Úterý

Úterý, jediný volný den a já ho trávím u žehlícího prkna!!! Včera večer byla schůze v MUMu, dnes večer mi začíná FOTOKURZ a zítra budu ráda, že jsem ráda (po gymnastice a ještě dorazí mamka)... Takže jsem se na tu hromadu prádla musela vrhnout dnes!



Jsem holka šikovná! Většinu jsem zvládla vyžehlit. Pár věcí šlo rovnou do koše (nemá cenu s nima ztrácet čas :-)) a ty zbytky počkaj na čtvrtek. Však ono k nim zase něco přibyde :-).

Odpoledne jsem zajela koupit pár potřebných věcí, vzít Kiki do té zimy ven (Kája byla venku s Natálkou) a teď se odreaguji u vaření večeře...



Těším se na večer. Začíná fotokurz, který mi bude, doufám, přínosem! Ráda bych se naučila zacházet lépe se svojí zrcadlovkou...

5 komentářů:

  1. to žehlení je fakt votrava....

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na nové poznatky z kurzu :-)))) To budete s tetou Aranelkou válet!!!! :-D

    PS: doporučuji sušičku! Nežehlím, pouze rovnám nadýchané prádlo do skříní.........

    OdpovědětVymazat
  3. TAky se těším a taky doufám :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Zacházet lépe se svou zrcadlovkou? Milá Gábi, já si myslím, že už teď je to profi! Moc se mi tvé fotky líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Sušičku bych taky chtěla..jen kdyby fakt žehlení nebylo...doufám žes to zvládla:-)

    OdpovědětVymazat