neděle 17. října 2010

Den 238.

Neděle

Mám radost. Holčičky se moc snažily a Maruška dokonce vyhrála bronzovou medaili!

Myslím, že jsme udělaly za posledních 14 dní velký kus práce. Na holkách je vidět, jak se zlepšily a můžu říct, že je cvičení baví. Mají za sebou první závody a už vědí, co od toho mohou čekat :-). Všechny odjížděly spokojené. Dostaly diplomy, gumičky a hračku k tomu. Tak teď nás čekají ještě jedny na konci října u nás v Počernicích...










Jen já jsem teď KO. Měla jsem od rána stažený žaludek. Prožívala jsem to víc než holky... Byla jsem pak i dost nepříjemná na Aleše a docela mě to mrzí. Ale to, že mi nekoupil kafe, to si budu pamatovat :-)))...

6 komentářů:

  1. No hurá :-D Stíhala jsi fotit ty, nebo asistent?
    Na HP závody se hlásím!
    Káje moc gratulujeme, že to zvládla! A trenérce ještě víc!!!
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moje fotky :-). Ale závod fotil Honza Šabat, tak budou i ze závodů...

    OdpovědětVymazat
  3. Gartuluju..holčičky vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. Gabro, moc gratulujeme :-) Cítím až sem, jaký Ti spadl šutr ze srdce...
    Ale že to cvičení děvčátek stojí za to, že jo :-;?

    OdpovědětVymazat
  5. Byla to pro mě taková odměna... Vidět, že ta práce za to stojí :-).

    OdpovědětVymazat