sobota 16. října 2010

Den 237.

Sobota

Písnice. Klidný spánek do 10 hodin... Jééé, to byla pohádka! :-) Tak teď jdeme udělat taťky DPH a mohu frčet domů!

Tak jsem si u našich ještě umyla auto a jela domů. V klidu jsem se naložila do vany, a pak narychlo uklidila byt. Večer přijela Katka s Alexem a Neny! Mám je ráda, človíčky.

Katka přivezla Káje gymnastické cvičky. Koupily jsme je holkám k Vánocům, ale potřebovaly je už teď, tak jsme narafičily předběžný dárek na balkón :-D. Kája je nadšená, hned v nich cvičila... Ukazovala trikot a co má v sestavě.






Já začínám být nervózní. Bude tam hodně dětí v jejich kategorii a vůbec netuším, co nám tam ty naše malé princezny předvedou :-). Bude to jejich první zkušenost a vlastně i moje coby trenérky...

2 komentáře:

  1. Zdravím Katku a její team, vítejte v matičce Praze !!!
    Karolínce i Tobě držím pěsti a jsem přesvědčená, že úspěch bude veliký !!!
    Krásný a pohodový víkend všem :o)

    OdpovědětVymazat