pondělí 11. října 2010

Den 232.

Pondělí

Moje blbá nálada pokračuje... Já vím, že to neovlivním, že se vždy najde někdo, kdo má radost z toho "jak ušetřil", ale tak moc mě tohle štve!!! Volala mi další paní. Její syn vyzvedl z burzy věci, ale zjistila, že tam má cizí mikinu s jejím lístečkem. Chybí jí pěkná nová mikina od Zary!!! Takže další "ušetření" a MUM to zacvaká :-(((. Bože!!!

To si ta dotyčná neuvědomuje, že to tam děláme ve svém volném čase? Že nás to stojí hodiny práce na úkor našich rodin??? Že MUM je neziskovka a co si sama nevydělá touto cestou, tak nemá???!!! :-(((

Chce se mi brečet. V noci skoro nespím... Nejraději bych se někam zahrabala a nevylezla... :-(

Ve školičce jsme měly uplakané děti. Jedna maminka to vzdala už na začátku. Druhá si přišla po svačince a třetího chlapečka jsme zvládly až do konce. Nakonec byl spokojený a krásně s námi vyráběl...


Inspirovala jsem se u Moniky :-). Díky za nápad...

Odpoledne gymnastika... Budeme trénovat sestavy. Třeba přijdu na jiné myšlenky.

3 komentáře:

  1. Zaměstnání mě naučilo nevěřit, nedoufat. To je bohužel realita.
    Ale věřím také příslový - boží mlýny melou pomalu, ale jistě!
    Hlavu vzhůru Gábi :-) Přeci nebudeš kvůli krávám zlodějkám smutná....

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, to je mi líto, že máš takové špatné zkušenosti. To naštve a vezme člověku espritu.
    Ale věřím, že zase bude líp. Drž se. :o)
    Pořád prohlížím tvé krásné fotky. Opravdu umíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vidíš, jak jste šikovný..a zloděje nepředěláš..neslitujou se..ma dnikým..jsou to hyeny.-(

    OdpovědětVymazat