pondělí 25. října 2010

Den 246.

Pondělí

Ráno jsem nemohla probudit děti. Včera šly spát pozdě a nehodlaly vystrčit prdýlky z postýlky. Před barákem na nás už čekala teta Míša. Měla jsem dnes za úkol, dopravit ji do Mladé Boleslavi. Moje kytičkatá nádhera nevlastní dálniční známku, a tak jsme zvolily variantu, kdy Míša pojede svým autem a já ho odvezu zpátky.

Před nemocnicí jsme se rozloučily, popřála jsem M8 hodně štěstíčka a vyrazila směr Praha. No sranda! Než jsem přišla na to, kde zabírá její spojka a že musím plynový pedál silou přimáčknout (v mém autíčku to jde přeci jen lehce), 3x mi to chcíplo :-). Já vlastně ani nevěděla, kam jedu. Díky mému orientačnímu smyslu jsem se z MB vymotala a zamířila si to na dálnici, kde už to byla pohoda :-). Byla jsem vděčná, že se nemusím moc zastavovat a znovu se rozjíždět!

Měla jsem radost, když jsem auto v pořádku zaparkovala před barákem :-). Míša volala, že jsou tam na ni všichni moc hodní, jídlo bylo dobré... Jen už na ni začíná doléhat strach. Vůbec se jí nedivím! Natálku nechala kamarádkám, budou se o ni na střídačku starat. I já jsem jako záloha :-). Dnešek rychle uteče a zítra ji čeká zákrok. Věřím, že bude vše v pořádku a brzy ji propustí domů.

Jsem ráda, že M8 znám a je můj přítel, na kterého se mohu spolehnout! Moc si toho vážím a vím, že ona to ví...



Holky se dnes nechtějí fotit, raději se navzájem prudí. Myslela jsem, jak nafotím titulní stránku pro nový kalendář. Dokopala jsem se konečně k tomu, abych Handy poslala fotky na jeho výrobu. Tak snad příště. Když je fotím "pod výhružkou" fotky nestojí za nic :-))).

Irča nám sem dala na hodinu Natálku. Odvážná to žena :-). Ani se nebojí, že si od nás Naty něco odnese... Kiki už je dobrá, jen já mám rýmu ucpanou v celé hlavě :-(.

2 komentáře:

  1. tak už se vyzdrav..a míše doufám to taky dobře dopadne..já byla taky v MB na operaci cysty..Šárka doktorka mi to zařídila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, i tohle je přes Šárku :-). Je zlatá...

    OdpovědětVymazat