sobota 9. října 2010

Den 230.

Sobota

Přišla jsem domů, nikdo tu není. Aleš jel s holkama k babičce a já čekám, až se vrátí. Jsem vyždímaná. Schopná jen sedět a koukat. Poslouchat ticho a to je asi tak vše...

Dnes pokračovala burza. Sobotní prodej je příjemný. Žádné davy jako v pátek, vše probíhá v klidu. Po obědě se začalo s úklidem a jely jsme jako fretky až do půl páté. Naštěstí nás bylo tentokrát hodně, a tak jsme neměly noční. Zítra večer ještě nástup na výdej a 14 dní bude od burzy klid :-). Pak zas ta potřeb...



PS: Nedávno jsem vážila myšáky. Kluci nám poporostli :-). Basin váží 662g a Chilli 628g. Macani! Budu je muset zase někdy vyfotit...

5 komentářů:

  1. Mám pocit, že se cítíme stejně...

    OdpovědětVymazat
  2. Za 14 dní mám volno, tak bych mohla...kdyby bylo třeba...to už budu mít krapet praxi :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi za tyhle akce jsem vděčná, často oblíknu holky na celou sezónu, tak hezky odpočívej.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teto Aranelko, s mikinou jsem na tebe nezapomněla, jen se jaksi nedohledalo, čí je! :-) Budeme pátrat dál. Burza potřeb bude až 6.11, takže víc jak za 14 dní... A moc díky za pomoc! Každá ruka se hodí!!! A Míša se má, že má takovou babí, co jí nakoupí takovou hromadu pěkných věcí!!!

    Mijo a proto to děláme :-). Moje děti snad ani nevědí, co to je nakupovat oblečení v obchodě :-). Burza to jistí! Máme už své pravidelné dodavatele :-))).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem to pochopila správně, že ta hodná paní byla teta Aranelka :-D
    Dodatečně zdravím!
    LEVA

    OdpovědětVymazat