středa 30. června 2010

Den 129.

Středa

Ráno jsem ve školce poděkovala pani učitelkám za to, jak se mi staraly o Káju. Už vím, že to není žádná sranda :-). Dozvěděla jsem se, že Kája se ve školce tváří nešťastně. Vypadá, že tam snad i trpí. Vím, že tam nerada spí, ale že by trpěla, to snad ne... Také jsem donesla růži Smeraldino i pani hospodářce. To bylo radosti, že si na ni a pani kuchařky někdo vzpomněl :-). Prý jsem byla jediná...




Dopoledne byla na programu Ikea s Míšou, v poledne jsme zajely pro Káju a jely k Lucky rodičům na zahrádku... Tam nám bylo dobře! Luci díky! Za všechno...





Odpoledne byl poslední trénink gymnastiky. Holčiček bylo jen šest, tak to bylo fajn. Zasoutěžily si, zacvičily, zaskákaly na trampolíně a na závěr jsme si připily dětským šampusem, rozdaly vysvědčení a přijaly od rodičů čokoládičky a kytičku... To bude teď obalování nervů :-). Ještě štěstí, že na čokošku nemám vůbec chuť...



Včera u Lucky proběhl takový malý rychlokurz v ovládání Nikonu D5000. A tady je výsledek :-). Luci, díky za pěkné foto! (použita odrazová deska...)

4 komentáře:

  1. Jestli bude zítra zase hic, tak to můžeme zopáknout :-) Akorát tedy spíš dopoledne až brzké odpoledne, protože pak pojedeme na návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba je to u Káji jen obdobím, nebo tím spaním...

    OdpovědětVymazat
  3. mě se tak moc líbí tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. soudružky si to zasloužej.i ty, co vaří:-)

    OdpovědětVymazat