pátek 11. června 2010

Den 111.

Pátek

Je vedro. Nejvíc to vadí Megušce... Kikča dostala na balkón bednu s vodou a úspěšně kropila kytičky a všechno okolo. Mám radost, že jí nic není, ale stejně jsem dnešní školičku nebrala. Místo toho jsem se rozhodla nic nedělat. Ale znáte to! To prostě nejde. Přišel mi mail, že je akce u Fotolabu, takže jsem místo válení se třídila fotky na vyvolání. Pár stovek jich mám z MUMu, druhou várku naší... Akce je do pondělí, tak si ještě počkám na víkendové fotečky! Ufff.

Když Kristýnka usnula, zalehla jsem s knížkou. M8 mi půjčuje její sbírku knih od Simony Monyové... Tentokrát se mi dostaly do ruky Střípky z ložnic. Jako kdybych četla o mně a o Alešovi :-D. Fakt se bavím a vidím nás v tom... Ty naše začátky, když jsme měli jen Káju... Tak jsem zvědavá, jak to vše skončí :-))).

Až se Kristýnka vyspinká, pošupajdíme do MUMu, kde má Natálka oslavu narozenin. Kája už tam je. V tomhle vedru jsem tu upekla ještě Hrk,hrk buchtu a dala ji chladit do lednice. Snad osvěží...

6 komentářů:

  1. Monyovou mám taky moc ráda :-) Píše takovým dobře se čtoucím stylem.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrk hrk dort jsem neměla nikdy odvahu vyzkoušet. Fakt to funguje ? :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak od Monyové jsem nic nečetla a Hrk hrk dort nejedla. Mám tedy co napravovat:-)
    Přeji hezký víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrk hrk měla úspěch včera i dnes... A to jako dost! Chlazená byla pohlazení po chuťových pohárkách :-D. Takže doporučuji upéci a ochutnat...

    OdpovědětVymazat
  5. Často vařím i peču tak nějak hrk hrk - ale Hrk hrk jsem ještě nedělala. Zkusím, když to chladí. V těch tropech je třeba inspirace. A Monyová se čte vážně dobře:-)

    OdpovědětVymazat