čtvrtek 10. června 2010

Den 110.

Čtvrtek

Dnes se snažím nic nedělat. Není nálada, není síla, není chuť... :-(

Kikča nudlá, občas ukazuje na krk, že bolí... Na našem digiteploměru to ukazuje zvýšenou teplotu (ale moc mu nevěřím). A já mám náladu, že bych se nejraději někam zahrabala...

Vedro útočí a my jsme doma :-(. Natálka má dnes narozeniny, tak si alespoň Káju vezme Irča a půjdou prý do pizzerie... Alespoň někdo si snad užije fajn den.

Ve školce dnes bylo focení. Děkuji Lucce (LEVA) za dnešní fotodokumentaci. Moc se mi hodí :-) a také se mi líbí - ta hlava fotografa prostě nemá chybu! :-D A já to mám bez práce! Foťák nechám odpočívat...

6 komentářů:

  1. Natálce přejeme všechno nejlepší k narozeninám:-)
    Ta fotka nemá chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka je úžasná :-)
    A nálada se snad brzy zlepší.

    OdpovědětVymazat
  3. gábi...přeju, a´t tě to brzy přejede..já jdu žehlit asi dvacet praček..to taky nepřidá:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší malé oslavenkyni!
    Fotka je opravdu výborná! ...ze života!
    Kdo by měl elám a sílu, když je u nás horko jako v Egyptě! Svět je na ruby!...ale bude lépe a chladněji!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za pochvaly :-) Tak fotografické oko bych už měla, teď ještě ten foťák...

    OdpovědětVymazat