sobota 5. června 2010

Den 105.

Sobota

Konečně je tu letní počasí!!! Venku sluníčko, teplo... A jako naschvál jsme zalezlí doma :-(. K ránu jsem slyšela, jak se Aleš klepe zimou... V 10 hodin už mě budil, že je mu strašně zle... A dokonce si přál, abych zavolala Dr. Hause! Ano, ani v těchto chvílích mu humor neschází. Ale mě nějak došel :-(.

Není schopný ničeho. Vše ho bolí, má horečku... Ještě že jsou holky u babičky! Jen se krapet bojím, jak zítra zvládneme Pohádkový les. Já tam musím fotit, babička jde balit ryby a co holky? :-(






Náš taťka celý den prospal. Migréna mu dala zabrat... Už má ale chuť k jídlu, tak to je dobré znamení :-). Uvidíme, jak mu bude zítra.

Holky si užívaly u babičky. Venčily želvičky z krámu (nahřívání na sluníčku je pro ně důležité, tak si je vzala babí na víkend domů). Pak jsem si je odvezla domů i s Benjiekem. Šly jsme na hřiště, a pak venčit psíky...

2 komentáře:

  1. Alešovi pofoukání! Horečka je prevít, musí být chudák úplně vyřízený (a nemyslím to vůbec ironicky ;-) )
    Holky můžeš dát na start/cíl a můžou rozdávat ceny, ne? Já přemýšlím, jak to udělám s malým marodem... Je jí už dobře, ale stejně řeším, jestli jí tahat mezi děti...

    OdpovědětVymazat