pondělí 21. června 2010

Den 120.

Pondělí

Konečně klid. Káju jsem ráno odvezla do školky. Teta Irča mi ji v poledne přivede, takže spokojená Kája i já :-). Kristýnku si půjčila M8 a jely s Natálkou do Tesca pro tepláky. Asi si z toho udělám business :-))). Cenu určím na hodinu a čím víc hodin, tím víc sleva :-D. A jako bonusové akce budou 2v1!!! Jééé, to by bylo krásný... A já bych si je večer vyzvedávala spokojené, unavené... Ze mne by byla odpočatá, usměvavá a milující maminka... A smála bych se i na toho našeho "motorkáře".

Ač máme dnes první letní den, venku to na léto moc nevypadá... Tak jsme doma zvážily myšáky. Basin má už 402g a Chilli 380g. Chlapáci!

8 komentářů:

  1. Myšáci pěkně vyrostli.
    Jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  2. No business by to byl teda krásný, to bych ti záviděla :-))))
    Fotka je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  3. No pochybuju, že bys vydělala:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Myšáci jsou teda pěkný kusance..ale jsou to koukám mazlíčci... potkani?

    OdpovědětVymazat
  5. Takový business by ti hodně danili, velké příjmy, malé výdaje. :-) Ale nápady máš skvělé! Fotka krásná, myšáci rostou jako z vody.

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsme bydleli před lety na vesnici, tak měly všechny rodiny v ulici přibližně stejně staré děti. Ty se stěhovaly podle potřeby a zájmů z jednoho domu do druhého. Bylo to bezvadné, moc rádi na ty časy vzpomínáme, děti si to náramně užívaly a rodiče, kteří měli právě volno, taky:-)

    OdpovědětVymazat