úterý 22. června 2010

Den 121.

Úterý

V noci jsem se budila bolestí. Nemohla jsem polknout... Ráno už jsem byla tak zoufalá, že jsem hodlala vyrazit k doktorce. Když jsem zjistila, že tam je až odpoledne, rozhodla jsem se, že pojedu rovnou na ORL. Hlídání doma neprošlo. Aleš musel na trasu, a tak jsem sbalila Kikču a putovala k M8. Ještě že tu tetu máme :-).

Míša mi doporučila pani doktorku v Bioregeně. I já byla s jejím přístupem spokojená. Dostala jsem atb na zánět mandlí. Mé tušení, že tam mám něco, co tam nepatří, bylo správné. Mám na jedné mandli váček s hnisem... Au,au... Tak snad se mi brzy uleví. Dutiny i uši mám v pořádku, tak jsem ráda :-). Kdybych nemusela polykat cítila bych se skvěle.

Mým původním plánem bylo dopolední uklízení. Ale kvůli ORL šlo stranou. Chvíli po tom, co jsem si přivezla Káju ze školky, zazvonila vzácná návštěva :-). Včera mi psala moje milovaná Petruška, že je v ČR a zda máme něco v plánu :-). Tak byla dnes v plánu právě Pí :-))). Užily jsme si společně krásné odpoledne. Pokecaly si a dokonce mám nějaké fotky, kde jsem i já :-). Petýsku, díky! A zase se brzy stav...

Káje dnes dorazily nové holínky. Má z nich radost. Před tatínkem dokonce pronesla: "To je škoda, že neprší :-)".











A takhle to vypadá, když už se děti nechtěj fotit :-))).

5 komentářů:

  1. Tak ti přeji brzké uzdravení! Ale i tak jste si to odpolko holky hezky užily. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paní jsí číča :-) Moc pěkné fotečky, plné pohody, sluníčka, úsměvů... podařené. Přeji hodně zdravíčka....

    OdpovědětVymazat
  3. Já také díky, Gabérko! Moc krásné odpoledne, už teď se těším na příště!!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky, sluší vám to na nich:-)Je vidět, že jste si setkání krásně užily:-) Přeju, ať ti je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  5. Paní doktorka Tuzarová je fakt dobrá..já tam se šárčetem byla taky..te´d stím uchemn., mladej taky..se streptokokem:-)

    OdpovědětVymazat