středa 16. června 2010

Den 116.

Středa

Máte to taky? Den, kdy je všechno špatně? Připadáte si naprosto neschopně, ošklivě a tlustě? Já si dnes připadám extra tlustá a do zrcadla jsem se raději ani nepodívala... Špatná noc, špatné ráno a už se to táhne... To domácí "nic nedělání" mi asi leze na mozek. Díky cucacím vincentkám, kde je vitamín B5 bych se jen cpala, a pak tu nad sebou brečím, že ze dne na den kynu... :-(

Zařekla jsem se, že nebudu jíst nic sladkého. Ani ranní kafe jsem si neosladila mou oblíbenou jednou lžičkou cukru. Dokonce jsem ani po holkách nedojedla loupáky s nugátem!!! A tam moc jsem si na něm včera pochutnala...

Špatný den. Ráno otevřu oči a celá ložnice plná rozsypaného müsli. Kája mě od 7:00 chodila každých 5 minut budit, že už snad můžu vstávat... Že potřebuje podat kalhoty... Že chce Kiki pít (snídala to rozsypané müsli, tak se nedivím, že měla žízeň)... Po noci, když se Kristý budila s pláčem a nesměla jsem se od ní hnout (ten prothazin jim už fakt dávat nebubu, i kdyby měly celou noc kašlat!!!) to bylo blbé ráno :-(. Aleš už nebyl od 5 hodin doma, jel na ČB trasu...

Celé dopoledne se snažím to tu dát dopořádku. Vyndat myčku a dát tam špinavé nádobí, vyluxovat müsli v ložnici a obývák, kde jsou rozdrobené oba loupáky... Vyprat prádlo a pověsit ho... Chodím od jednoho k druhému, vše rozdělám a nic nedodělám :-(. Chci spát. Zalézt a zaspat to. Zaspat tu blbou náladu...



M8 mě chce odpoledne vytáhnout na jedno dětské představení. Bude venku, tak by mohly holky taky, ale mě se nechce. Vůbec se mi nechce... Potřebovala bych jít na gymnastiku a hýbat se. Ale kašel a nemocné děti, které nemám komu dát mi to neumožní...

Dnes je poslední školička v tomto pololetí a ani tam nejsem. Ani se nemohu s dětma rozloučit... No, zase dobře, že tam nejsem - nemusí mne lákat čokoládičky od maminek :-))). Do pátku snad budu OK a převleču se za fotografa Kadeřábka a půjdu fotit rozlučkový karneval...

Nakonec si M8 půjčila Káju, když Kristý spala. Jely na dětské představení Lídy Helligerové. Tentokrát do školky v Brandýse. Točil si to tam i hrdý tatík Zdeněk Izer :-). Na jedné z fotek je ho i kousek vidět, ale chce to lupu :-D.

8 komentářů:

  1. Přeju, ať je do večera líp! Na fotkách ti to moc sluší, u tebe jde jen o pocit, jsi kočka:-) Horší je to se mnou, to už není jen pocit, to je nadváha:-( Snažím se, snažím, ale dolů to leze strašně pomalu...
    Na prothazin měl náš Lukáš reakci jako feťák po dávce. Bylo to něco strašného, nemohli jsme ho udržet, smál se jako blázen, za chvíli se rval...No a sousedův kluk ho kdysi sbaštil, myslel si, že jsou to bonbony,reakce byla stejná jako u našeho L. a musel na vypumpování žaludku. Od té doby ho pro jistotu odmítám.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, představuj si, jak v pátek vede Kadeřábek princeznu na krev a potká v čekárně další princeznu nejspíš s indiánem, to by ti náladu trochu nezlepšilo? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle nálady mě chytají taky. Neboj, bude líp. Určitě nejpozději po dalším probuzení bude líp.

    OdpovědětVymazat
  4. Už je o trochu líp :-). Luci, jj, i já si představila, jak budeme vypadat, když naběhneme k MUDr v kostýmech :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo, to mám velmi často:-)Ale je dobře, že už je líp. Jen tak dál:-) - líp a líp:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tos opsala odemně? ráno jsem se proudila úplně se stejným pocitem ale já jsem na tom fakt hůř :o(

    OdpovědětVymazat
  7. Taky to tak mám ! U nás už nehrozí rozsypané musli, ale jiné poklady, když nevyskočím dříve než štěník ! Bude lépe! :o)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo...chápu, naprosto chápu..já mám TLUSTÁ, ošklivá...v tomto pořadí...

    OdpovědětVymazat